کد خبر: ۱۴۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
وصیتنامه شهید «علیرضا راستگو»؛
شهید «علیرضا راستگو» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: ای مادرم که همچون مادری زینب وار باعث به جبهه رفتن فرزندت شدی، ای مادری که فرزندی را بزرگ کردی که در راه امام حسین (ع) شهید شود.

من از جهان الهی شما را می بینمبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرساز بوشهر، شهید «علیرضا راستگو»  ‬1343/9/24 در بوشهر دیده به جهان گشود و در 62/12/12 در طلائیه به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مپندارید که شهیدان مرده اند، بلکه شهیدان زنده اند و در پیش خدای خود روزی می گیرند.

با نام خداوند بزرگ و سلامی گرم خدمت خانواده خودم، وصیت نامه خود را آغاز می کنم، ای مادرم که همچون مادری زینب وار باعث به جبهه رفتن فرزندت شدی، ای مادری که فرزندی را بزرگ کردی که در راه امام حسین(ع) شهید شود.

 و ای پدرم که مانند شیری رضایت به جبهه رفتن من دادی و برای من پدری مهربان بودی ای خانواده عزیز اگر چه من در بین شما نیستم و شما مرا در بین خود نمی بینید، اما من از جهان الهی شما را می بینم.

ای پدرم، ای مادرم برای این حقیر گریه نکنید، بلکه رو به قبله بایستید و دعا به پیشگاه پروردگار به جای آورید و شکر کنید که چنین فرزندی داشته اید و توانسته در راه اسلام به خوبی دین خود را اداء کند به امت و ملت و اسلام.

 ای پدر جان هر چند حیوان در خانه است آنها را بفروشید و مخارج خانه را بدهید و هر چند مقدار پولی در خانه هست آنها را بردارید و خرج کنید .

والسلام علیکم و من الله التوفیق

دعا برای امام فراموش نشود .

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار