کد خبر: ۱۴۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
معاون اول رییس جمهور از استانداران بوشهر و خوزستان خواست تمام ظرفیت‌ها و امکانات را برای کمک‌رسانی فوری به سیل زدگان بسیج کنند.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز(یکشنبه) در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران بوشهر و خوزستان، ضمن دریافت گزارشی از آخرین وضعیت وقوع سیل در این دو استان، بر لزوم انجام اقدامات عاجل و فوری برای رفع آبگرفتگی معابر و جلوگیری از آسیب به منازل مسکونی و زیرساختهای استان تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با تاکید بر اینکه باید گزارشی کارشناسی از علل وقوع آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی مردم تهیه شود، افزود: تکرار این اتفاقات مردم را آزرده خاطر کرده که لازم است برای پیشگیری از تکرار این آبگرفتگی‌ها، نسبت به بررسی دقیق و کارشناسی علل اصلی آبگرفتگی اقدام و برای رفع نواقص و کاستی ها با فوریت برنامه ریزی شود.
 جهانگیری ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده و ساکنین منازلی که دچار آبگرفتگی و آسیب شده اند، از استانداران بوشهر و خوزستان خواست در اسرع وقت برآوردی دقیق از میزان خسارات تهیه و گزارش آن را ارائه دهند.
استانداران بوشهر و خوزستان نیز در این تماس‌های تلفنی، به تشریح آخرین جزئیات عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان و اسکان اضطراری مردم پرداختند و از بسیج امکانات و آماده‌باش کامل نیروهای امدادرسان استان متبوع خود خبر دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار