کد خبر: ۱۴۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
گروه استان‌ها- مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با حضور در مناطق سیل زده استان بوشهر از آمادگی این بنیاد برای رفع نیازهای آسیب دیدگان و تامین مایحتاج سیل‌زدگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید سلیمانی شامگاه دوشنبه در نشست با امام جمعه بوشهر ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات صورت گرفته توسط بنیاد احسان در سیل اخیر قول مساعد در تامین  نیازهای آسیب دیدگان مردم استان بوشهر در سیل اخیر را داد.

وی، با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در اقدامات اولیه معیشت و مایحتاج آسیب دیدگان را تامین کرد اظهار داشت: در این راستا ضمن تامین بسته‌های معیشتی، بهداشتی، چادر گروهی نسبت به رسیدگی به وضعیت خسارت دیدگان گروه‌های جهادی به نقاط مختلف دشتستان اعزام شده است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده خبر داد و بیان کرد: بنیاد احسان ضمن تخلیه و پاکسازی واحدهای آب‌گرفته نسبت به تعمیر و شستشوی وسائل منازل اقدام می‌کند.

سلیمانی تاکید کرد: امکانات و تجهیزات مایحتاج آسیب دیدگان در حال ارسال است که تلاش می‌شود آلام آسیب دیدگان التیام داده شود.

امام جمعه بوشهر نیز در این دیدار به بیان نیازهای آسیب‌دیدگان پرداخت و از بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مرتفع ساختن مشکلات سیل‌زدگان را خواستار شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر توجه ویژه به تامین مایحتاج عمومی سیل‌زدگان تاکید کرد و گفت: لازم است در اسرع وقت مشکلات و خسارات وارد شده بر سیل‌زدگان در زمینه‌های عمرانی، معیشتی و اقتصادی بررسی و تامین شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با قدردانی از توجه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در رسیدگی به آسیب دیدگان تصریح کرد: خدمات جهادی باید در دستور کار قرار بگیرد تا مشکلات مردم آسیب دیده در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

انتهای پیام/190/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار