کد خبر: ۱۴۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه:
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه گفت: مراکز درمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان تا ریشه‌کنی کرونا در خدمت بیماران کرونایی است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر احمد عبدالهی  با اشاره به خدمات سپاه به مردم در بحث کرونا، گفت: مراکز درمانی و بیمارستان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند ماه‌های گذشته در خدمت بیماران کرونایی است.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به نصف شدن آمار بستری‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه، تصریح کرد: بعد از اعمال تمهیدات محدودیتی و دو هفته تعطیلی، آثارآن کاهش شمار بیماران و مراجعه مردم به مراکز درمانی سپاه است.

وی با بیان اینکه همچنان کادر درمان در سطح کشور خسته هستند، افزود: روز پرستار سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) را خدمت همکاران تلاش‌گر خود جامعه پرستاری کشور تبریک عرض می کنم که با تلاش خود جان بسیاری از هموطنان عزیز ما را نجات دادند.

عبدالهی یادآورشد: همواره شاهد اثرات و برکات تلاش جامعه پرستاری با بهبودی شمار زیادی از بیماران هستیم.

وی افزود: مراکز درمانی سپاه  همچنان در خدمت بیماران کرونایی است و تا ریشه‌کنی کرونا در مقابله با این ویروس منحوس آماده‌ایم.

سردارعبدالهی در ادامه با اشاره به ارتباط تلفنی با مسئولان حوزه سلامت استان خوزستان با نگاه امدادرسانی به سیل زدگان، اظهار کرد: مشکل حاد بهداشتی درمانی در مناطق سیل زده استان خوزستان نیاز به اعزام نیرو و تجهیزات ندارند و با توانایی‌های استانی مشکل را برطرف کردند.

وی خاطرنشان کرد که حوزه مهندسی سپاه و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مشغول خدمات رسانی به مردم سیل زده در این مناطق هستند.​

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار