کد خبر: ۱۴۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اهدای تجهیزات جدید اتاق عمل به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال خبر داد.

پژمان جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه اداره اوقاف در راستای نیت مرحوم سیف‌الدوله اقدامات زیادی را در حوزه درمانی شهرستان داشته است اظهار کرد: بخش ۲۵ تختخوابی موقوفه سیف‌الدوله بیمارستان امام حسین(ع) از جمله این اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه طی سالهای گذشته تجهیزات زیادی به مراکز بیمارستانی شهرستان ملایر اهدا شده است از اهدای تجهیزات جدید اتاق عمل به بیمارستان امام حسین(ع) خبر داد و گفت: ارزش این تجهیزات ۱۲ میلیون تومان بود که با حضور مسئولان از آن رونمایی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه اداره اوقاف از ابتدای شیوع کرونا نیز خدمات مختلف را در حوزه درمان ارائه کرده است گفت: این خدمات با اخذ مجوز از محل نیت واقف بزرگ شادروان سیف‌الدوله تهیه شده که شامل تجهیزات پزشکی، اقلام بهداشتی همچون ماسک، الکل ضد عفونی و پد الکلی و... بوده و برای توزیع در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

وی از ارائه کمک به بیماران از جمله بیماران سرطانی طی چند مرحله خبر داد و با اشاره به اینکه بیش از ۶۳ درصد از اراضی شهرستان ملایر موقوفه است یادآور شد:  بیشترین موقوفات مربوط به شادروان سیف‌الدوله در بخش درمانی، فرهنگی، علمی و روضه‌خوانی است.

جعفری افزود: با توجه به این موقوفات در حوزه‌های مختلف اجرای نیت شده است اما در حوزه‌های دیگر از جمله درمان بیماران صعب‌العلاج، ازدواج و مسکن جوانان، امور فرهنگی، قرآنی و  فناوری، و... نیاز به وقف‌های جدید وجود دارد.

انتهای پیام/89013

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار