کد خبر: ۱۵۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
امام جمعه سوق گفت: پیوستن به اف‌ای‌تی‌اف همانند برجام جز خسارت محض دستاوردی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل امروز در خطبه‌های نماز جمعه سوق با گرامیداشت سالروز قیام مردم قم اظهار داشت: 19 دی یک نقطه درخشنده در تاریخ کشور و تاریخ انقلاب است.

امام جمعه سوق تصریح کرد: در این روز مردم انقلابی یک پاسخ مومنانه و قهرمانانه به نیاز زمان دادند مهم این است که هر ملتی و هر شخصی و هر مجموعه‌ای بتواند به نیازهای زمانه پاسخ بدهد.

وی با بیان اینکه با پذیرش FATF ما می‌پذیریم که سپاه پاسداران و صدها نیروی انقلابی دیگر تروریست هستند، اضافه کرد: پذیرش این قطعنامه راه‌های دور زدن تحریم‌ها را شناسایی کرده و بر سر راه ان موانع زیادی ایجاد خواهد کرد.

کیانی‌اصل گفت: پذیرش این قطعنامه ارتباط ایران با عمق راهبردی خودش را قطع و مقدمات نابودی گروههای مقاومت را فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه افزود:پیوستن به FATF مثل پیوستن به برجام خسارت محض خواهد بود‌‌.

امام جمعه سوق تصریح کرد: تصمیم مجلس  و دولت در باب کاهش تعهدات هسته‌ای تصمیم درست بود اگر انها برگردند ما هم برمی‌گردیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت سالروز شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای ایران گفت: ویژگیهای برجسته این شهید بزرگوارپشتکار،سخت کوشی،استمرار،انگیزه و اراده در کنار سلامت نفس و ساده زیستی و خوش اخلاقی بود.

کیانی‌اصل ادامه داد: تقارن چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده با سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به ما یادآوری می‌کند که دشمن بیدار است و در اجرای طرح‌های خبیثانه خود مصمم و هوشیار است لذا ما باید هوشیاری و اراده خود را برای مبارزه با شکست طاغوت به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/82016

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار