کد خبر: ۱۵۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری مجامع استقلال و پرسپولیس گفت: عدم شفافیت و بی برنامه گی مشکل دیرینه این دو باشگاه بود و امروز با مهیا کردن زمینه واگذاری آنها، هم به قانون عمل کردیم و هم مشارکت مردم را بالا بردیم.

به گزارش برنا؛ مهدی علی نژاد در آستانه ورود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بازار سرمایه گفت: خوشبختانه گزارش های حسابرسی دقیق، شفاف و تاییده شده آماده است و اکنون به موعد عمل به یک آرزوی قدیمی و بحق فوتبالدوستان و قانون واگذاری استقلال و پرسپولیس نزدیکتر شدیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان از روند مفصل کارشناسی و نشست های متعدد با کارشناسان و صاحب نظران و تعامل گسترده با وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی و  سازمان بورس بعنوان محور موفقیت و تسریع در واگذاری استقلال و پرسپولیس یاد کرد و گفت : اکنون در زمان تاریخی و مهمی برای این دوباشگاه قرارداریم و قطعا واگذاری آنها ضمن تقویت مشارکت هواداران و علاقمندان ورزش و فوتبال در اداره فوتبال کشور ، فرصت بزرگی برای بروز توانایی مدیریتی این بخش  ایجاد میکند و به نظر من بخش خصوصی با حمایت های منطقی و اصولی دولت، توانایی مدیریت استقلال و پرسپولیس را دارد

وی افزود: باید به ظرفیت ها و توانایی های مردم و بخش خصوصی اعتماد کنیم چرا که از این مسیر به توسعه ملی فوتبال کمک کرده ایم و همزمان بستری برای رقابت و رشد سالم فوتبال و باشگاهداری ایجاد می کنیم. این دولت مصمم به اجرای قانون واگذاری استقلال و پرسپولیس بود و خوشبختانه آمادگی فکری برای پذیرش بخش خصوصی در مجموعه دولتمردان وجود دارد.

علی نژادادامه داد: با خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، بار بزرگی را از گردن فوتبال و کشور و حتی دولت بعد بر می داریم و قطعا یکی از ثمرات بزرگ  واگذاری شفاف و قانونی و کارشناسانه سرخابی ها جمع شدن بساط  دلالان و ناکامی سود جویان در این دو تیم است چرا که مردم و سهامداران بخوبی از داشته های خود محافظت می کنند.

وی با اشاره به آماده شدن گزارشات حسابرسی استقلال و پرسپولیس گفت : عدم شفافیت  مشکل دیرینه این دو باشگاه بود و امروز با مهیا کردن زمینه واگذاری آنها،  هم با رعایت مصلحت های کلان ملی به قانون عمل کردیم و هم مشارکت مردم را بالا بردیم و هم  انگیزه بخش خصوصی را افزایش دادیم.

علی نژاد انتقاد برخی از مدیران سابق دوباشگاه به روند خصوصی سازی را ناشی عدم اطلاع انان از بازار سرمایه والزامات ان دانست وگفت شاید هم شفاف شدن گزارشات مالی وارزیابی عملکرد مدیران قبلی در فرایند خصوصی سازی انها را نگران کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار