کد خبر: ۱۵۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

شکستن تاچ ال سی دی موبایل از آن مشکل‌های همه‌گیر است که به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد. عجله یا حواس‌پرتی که باعث می‌شود گوشی از دستمان سقوط کند و همچنین ضربه یا فشار از دلایلی است که منجر به شکستن تاچ ال سی دی موبایلمان می‌شود. شکستن تاچ ال سی دی کارایی موبایل را از بین می‌برد یا آن را تا حد زیادی پایین می‌آورد. به همین دلیل معمولا تاکید می‌شود که از گلس برای محافظت از تاچ ال سی دی گوشی‌های خود استفاده کنید. اگر گوشی شما گلس داشته باشد و ضربه‌ای به آن وارد شود، معمولا گلس می‌شکند و تاچ ال سی دی شما نجات پیدا می‌کند.

آیا تاچ ال سی دی موبایل شکسته را می‌توان تعمیر کرد؟

تاچ ال سی دی شکسته قابل تعمیر نیست، ولی می‌توانید آن را تعویض کنید. قیمتتاچ ال سی دیاصل معمولا گران است، اما نه به اندازه خریدن یک گوشی جدید. اگر از عمر موبایلتان خیلی نگذشته و گوشی شما از جنبه‌های دیگر سالم است، در صورت شکسته شدن تاچ ال سی دی موبایلتان حتما به گزینه تعویض آن فکر کنید.

اگر خودتان مهارت کافی در تعمیر گوشی مویابل ندارید، برای تعویض تاچ ال سی دی باید به مراکزتعمیرات موبایل مراجعه کنید. معمولا این مراکز خودشان انواع تاچ ال سی دی موجود در بازار را دارند و متناسب با مدل گوشی شما تاچ ال سی دی آن را عوض می‌کنند. سعی کنید برای این کار به مراکز معتبری مراجعه کنید که مطمئن هستید تاچ ال سی دی اورجینال دارند. گارانتی هم نکته مهم دیگریست که باید  به آن توجه کنید. دقت کنید تاچ ال سی دی جدیدی که برای موبایلتان انتخاب می‌کنید حتما گارانتی داشته باشد. گارانتی به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز مشکلاتی که ممکن است پس از تعویض تاچ ال سی دی اتفاق بی‌افتد، بتوانید از خدمات آن استفاده کنید.

برای تعویض ال سی دی موبایل به کجا مراجعه کنیم؟

موبایل کمک بهترین، ارزان‌ترین و سریع‌ترین مرکزی است که برای تعمیر و تعویض قطعات موبایل و تبلت خود یا دریافت مشاوره می‌توانید به آن مراجعه کنید. در موبایل کمک می‌توانید مشکل گوشی خود را با کارشناسان سایت در میان بگذارید تا هزینه و زمان تعمیر گوشی شما محاسبه شود. در هر جای تهران که باشید می‌توانید مشکل تلفن همراهتان را  به صورت آنلاین ثبت کنید تا پیک موبایل کمک به محل شما اعزام شود و گوشی‌تان را در محل و مقابل خودتان تعمیر کنند.

متخصصان موبایل کمک زمانی از شما هزینه دریافت می‌کنند که تلفن همراهتان تعمیر شده باشد و در صورت بروز مجدد مشکل، هیچ هزینه‌ای از شما نمی‌گیرند. موبایل کمک سرویس تعویض ال سی دی شکسته گوشی‌های موبایل را با کمترین هزینه ممکن و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهد. تمام ال سی دی‌ها و قطعاتی که موبایل کمک در تعمیر گوشی مشتریانش از آنها استفاده می‌کند کاملا اصل هستند و همراه با ضمانت اصالت قطعه در گوشی مشتری نصب می‌شوند.

آیا خودم می‌توانم ال سی دی موبایلم را عوض کنم؟

تعویض تاچ ال سی دی شکسته نسبت به تعمیرات سایر قسمت‌های گوشی، کار تخصصی و چندان سختی نیست. البته به همین سادگی هم نیست که یک تاچ یک ال سی دی نو بخرید و به جان گوشی بی‌نوایتان بی‌افتید! برای اینکه خودتان بتوانید ال سی دی شکسته موبایلتان را عوض کنید، لازم است کمی آموزش ببینید و چه معلمی بهتر از موبایل کمک؟!

برای یاد گرفتن تعویض تاچ ال سی دی مویابل کافی است به بخش آموزش تعمیرات موبایل مراجعه کنید و با مشاهده ویدیوهای آموزشی موجود در آن، به یک تعمیرکار متخصص موبایل تبدیل شوید. در این بخش، آموزش تعمیرات گوشی‌های مختلف به تفکیک قرار دارد. مثلا اگر گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس دارید باید به بخش آموزش تعمیرات آیفون اپل و بخش آموزش تعمیرات آیفون۱۱ پرو مکس مراجعه کنید. در این بخش یک آموزش ویدیویی قرار داده شده که شما می‌توانید با مشاهده آن، مراحل مختلف تعویض تاچ ال سی دی موبایل را یاد بگیرید.

اگر خودتان قطعات را تعویض می‌کنید، برای خریدن تا ال سی دی موبایلتان هم نیازی نیست به بازار بروید. برای تهیه قطعات مورد نیاز گوشی خود می‌توانید به بخش خرید آنلاین قطعات موبایل کمک مراجعه کنید. در این بخش نیز مدل‌های مختلف گوشی به تفکیک برند و نوع قرار دارند که به راحتی می‌توانید از طریق آن تاچ ال سی دی گوشی مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار