کد خبر: ۱۵۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
گروه صنعتی ایران‌خودرو پیش‌فروش محصول جدید خود را در دو نوع دستی و اتوماتیک با رنگ‌های متنوع با موعد تحویل حداکثر یک ساله به مرحله ثبت‌نام گذاشته است.

اولین پیش‌فروش

گروه صنعتی ایران‌خودرو ثبت‌نام پیش‌فروش محصول جدید خود با نام ایرانی تارا برای تحویل از تیر تا دی ماه سال آینده را از امروز (شنبه) به مدت سه روز آغاز کرد. متقاضایان این محصول به مدت سه روز ( تا دوشنبه ۲۲ دی‌ماه) فرصت دارند تا برای ثبت‌نام این خودرو در دو مدل دستی و اتوماتیک اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، گروه صنعتی ایران‌خودرو پیش‌فروش محصول جدید خود را در دو نوع دستی و اتوماتیک با رنگ‌های متنوع با موعد تحویل حداکثر یک ساله به مرحله ثبت‌نام گذاشته است.

ثبت‌نام در طرح اولین پیش‌فروش خودرو " تارا" از  امروز (شنبه ۲۰ دی‌ماه) آغاز شده و به مدت سه روز تا پایان روز دوشنبه (۲۲ دی‌ماه) ادامه خواهد داشت. موعد تحویل این محصول جدید از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است. قیمت خودرو نیز براساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد تحویل مشتریان است.

پس از اتمام مهلت ثبت‌نام و احراز هویت مشتریان، قرعه‌کشی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام در حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و مشتریان نهایی تعیین خواهند شد.

پس از اعلام اسمی، همچون روال طرح‌های قبلی پیش‌فروش، منتخبان پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه علی‌الحساب خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

لازم به ذکر است که به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش‌های قبل در این طرح نیز اعمال می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اختصاص یک دستگه خودرو به هر کدملی، گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارائه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی اشاره کرد.

بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه علی‌الحساب در موعد مقرر، ثبت‌نام متقاضی کان ‌لم‌یکن تلقی می‌گردد. همانطور که اشاره شد، قیمت نهایی خودرو مطابق قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و مشتری الباقی وجه خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی، واریز خواهد کرد.

همچنین در اولین فروش محصول " تارا"ی ایران‌خودرو در قالب طرح پیش‌فروش یکساله، برای منتخبان طرح، منوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی اشاره کرد.

علاوه براین، گارانتی خودرو پس از سه ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه، باطل می‌ شود و در مراجعه به نمایندگی حداقل کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو، الزامی است.

مبالغ علی‌الحساب و موعد خودرو تا به تفکیک مدل آن به شرح زیر است:

ویژگی‌ها،‌ تجهیزات و تصاویر محصول جدید ایران خودرو در سایت این شرکت به نشانی ikco.ir در دسترس همگان قرار دارد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار