کد خبر: ۱۵۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
ایزدخواه مطرح کرد؛
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آزادسازی قیمت خودرو به گونه‌ای که دولت به دنبال آن است پیش از این نیز اجرایی شده و نتایج به دست آمده نشان داد که این سیاست مناسب نبوده و دستاوردی ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، روح اله ایزدخواه فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابت را گامی در راستای تحقق خواسته‌ی دولت مبنی بر آزاد کردن قیمت خودرو دانست و گفت: آزادسازی قیمت خودرو به گونه‌ای که دولت به دنبال آن است پیش از این نیز اجرایی شده و نتایج به دست آمده نشان داد که این سیاست مناسب نبوده و دستاوردی ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: فرمول شورای رقابت گران شدن دفعتی خودرو را در پی دارد، و از سوی مصرف کننده و دستگاه‌های سیاست‌گذار با انتقاد روبه‌رو است زیرا تورم بخشی را تحمیل کرده و بر سایر بخش‌ها نیز اثرگذار است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دولت و نهادهای سیاست‌گذار نباید خودرو گران کنند، اضافه کرد: خودرو باید با بهای تمام شده و منطقی عرضه شود و اگر مشتری و مصرف کننده واقعی تمایل داشت در فرآیندی عادلانه قیمت را افزایش دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عرضه خودرو در بورس را بهترین راهکار برای ساماندهی حوزه عرضه دانست و ادامه داد: پس از برگزاری جلسات کارشناسی بسیار، استفاده از نظرات، تجربه کارشناسان و هم فکری با دستگاه‌های مختلف طرح کمسیون صنایع برای ساماندهی بازار تدوین شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار