کد خبر: ۱۵۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان از قتل ۳نفر از اعضای یک خانواده به دست داماد خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مهدی شمس آبادی دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: ساعتی قبل مشاجره لفظی و اختلاف خانوادگی منجر به تیراندازی در یک خانواده در شهرستان زاهدان اطلاع رسانی شد که بلافاصله تیم‌های ویژه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در همان دقایق اولیه متوجه شدیم که داماد خانواده به علت اختلافات داخلی و خانوادگی به وسیله یک قبضه سلاح شکاری به سمت پدرزن خود شلیک و وی را مجروح کرده است و پس از انتقال وی به بیمارستان از خروج سایر اعضای خانواده نیز خودداری می‌کند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، مأموران انتظامی و امنیتی حاضر در محل با استفاده از شیوه‌های تخصصی و مشاوره‌ای و پس از ساعتی گفت‌وگو موفق شدند تا ضارب را وادار به تسلیم کنند که این فرد هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: متأسفانه عصبانیت بیش از حد و از دست دادن کنترل توسط داماد خانواده منجر شد تا این فرد علاوه بر مجروح کردن پدر زن، سه نفر دیگر از جمله همسر، برادر خانم و یک خانم دیگر که مهمان این خانواده بوده است را به قتل برساند.

شمس آبادی تاکید کرد: قوه قضائیه قطعاً با این قبیل افراد که منجر به برهم زدن نظم و امنیت عمومی می‌شوند برخورد قاطع خواهد کرد.

برچسب ها: انقلاب ، پدر ، خانواده ، قتل ، مرگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار