کد خبر: ۱۵۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵
معاون پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛
رضوان مدنی درباره آخرین وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر در پایتخت توضیحاتی داد.

فاطمه رضوان مدنی معاون پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اخبار از جمع آوری معتادان متجاهر، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۴۵ هزار و ۱۲۳ معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه از ۲۵ هزار و ۶۰ معتاد متجاهر تست کرونا گرفته شده است، گفت: ۱۳۰۴ معتاد متجاهر تست کرونایشان مثبت شده است که برای درمان قرنطینه شده‌اند.

رضوان مدنی با بیان اینکه از میان معتادان متجاهر دستگیر شده‌ ۳۴ هزار و ۲۹ نفرشان به مراکز ماده ۱۶ فرستاده شده‌اند، گفت: ۸۸ نفر از معتادان متجاهری که تست کرونایشان مثبت شده به مراکز درمانی ارجاع داده شده‌اند، همچنین فقط یک فوتی ناشی از کرونا داشته‌ایم.

معاون پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در استان تهران ۱۷ هزار و ۹۴۲ معتاد متجاهر دستگیر شدند، افزود: از ۱۴ هزار و ۴۹ نفر تست کرونا گرفته شده است که ۶۱۴ نفرشان کووید مثبت بودند.

وی بیان کرد: ۱۴ هزار و ۴۹ نفر در مراکز ماده ۱۶ بهزیستی پذیرش شدند، اما فقط ۱۴ نفر به دلیل ابتلا به کرونا به مراکز درمانی ارجاع داده شدند و بقیه افرادی که کووید مثبت بودند، حال عمومیشان خوب بود و قرنطینه شدند. خوشبختانه در استان تهران هیچ مورد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا نداشتیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار