کد خبر: ۱۵۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹
«کافه بازی» از بازی سازهای ایرانی و فعالان صنعت بازی های رایانه ای حمایت و آخرین تحولات بازی های رایانه ای را مرور می کند.

به گزارش  برنا، «کافه بازی» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه کنندگی و کارگردانی ماجد بازرگان که با هدف حمایت از بازی سازهای ایرانی و فعالان صنعت بازی های رایانه ای و مروری بر آخرین تحولات بازی های رایانه ای پنجشنبه و جمعه روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

ماجد بازرگان هدف اصلی این برنامه را حمایت از بازی سازهای ایرانی و ایجاد فضا و فرهنگ درست بازی کردن نزد نوجوانان وجوانان دانست و افزود: حوزه بازی های رایانه ای به شدت پر طرفدار و پر مخاطب است، طبق آماری که بنیاد ملی بازی های رایانه ای داده بیش از 35 میلیون بازیکن رایانه ای در کشور داریم که غالبا نوجوان و جوان هستند و نیاز است نه تنها خود بازیکنان بلکه خانواده های آنها با فرهنگ صحیح بازی های رایانه ای آشنا شوند.

وی ادامه داد: اولین و مهم ترین موردی را که خانواده ها عزیز باید رعایت کنند رده بندی سنی بازی ها است، تمامی بازی های ایرانی و خارجی دارای رده بندی سنی هستند که نیاز است خانواده ها توجه جدی داشته باشند، ما در این برنامه به این مهم  ونیز فناوری های جدید در حوزه بازی های رایانه ای می پردازیم.

تهیه کننده کافه بازی اظهار داشت: یکی از مهم ترین قسمت های این برنامه معرفی بازی های تولید داخل کشور است که هدف مان حمایت از تولیدات داخلی است، این بازی ها کم از بازی های خارجی ندارد. دعوت از بازی سازها و معرفی بازی های مطرح و نقد و بررسی آنها از دیگر بخش های این برنامه است.

بازرگان حمایت از تولید کنندگان بازی های رایانه ای داخل کشور را از مهم ترین بخش های این برنامه دانست و تصریح کرد: یکی از بخش های مهم این برنامه معرفی بازی سازهای داخل کشور است که حمایت مالی نمی شوند، ما در این برنامه این بازی ها را معرفی می کنیم که تبلیغی برای بازی سازها باشد تا سرمایه گذار برای آنها پیدا شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه شاهد رشد بینندگان این برنامه هستیم، به گونه ای که «کافه بازی» یکی از پرطرفدار ترین برنامه های شبکه دو است و با حجم زیادی از پیامک و بازخورد مخاطبان در فضای مجازی روبرو هستیم. «کافه بازی» حلقه اتصال نوجوانان با تلویزیون است. ما شاهد حضور پررنگ جوانان و نوجوان در این برنامه هستیم.

برنامه «کافه بازی» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه کنندگی و کارگردانی ماجد بازرگان و که پنجشنبه و جمعه ساعت 15:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار