کد خبر: ۱۵۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛
خاطرات آیت الله هاشمی: در روزنامه‌های امروز هم انتقادات علیه رئیس‌جمهور و دفاع و حمایت‌ها ادامه یافته و پای علما هم به میان آمده است؛ آقای استادی، مدیر حوزه [علمیه] قم و عضو جامعه مدرسین، در مخالفت و آقای حسین نوری [همدانی] در موافقت. دیشب و امروز برف سنگینی باریده‌ که در اکثر نقاط کشور، هنوز هم ادامه دارد. دولت آمریکا هم موضع سخت‌تری در مورد ایران‌ گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۵ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است

 

 

آقای معلمی، نماینده جویبار آمد. گفت، سال گذشته من در جواب سوال ایشان، برای آینده کشور پس از اداره مسئولیت خودم نگران نیستم، ولی امروز به شدت احساس مشکل و کجروی می‌شود. گفتم، فعلاً کمی جای نگرانی هست، ولی امید است حل شود.

آقای کریمی، معاون قوه قضاییه آمد. پیشنهاد بررسی مجدد برای اصلاح مقررات قضایی و نیز تشکیلات قضایی را با توضیح اشکالات و نابسامانی‌ها داد.

آقای حمیدزاده، نماینده سابق مجلس که توسط دادگاه ویژه [روحانیت]، بازداشت و خلع لباس شده در سال‌هایی که من در مجلس بودم، تظلم و استمداد برای تجدید حیثیت می‌نمود. از رفتار تند اطلاعات با ایشان گله شدید دارد و برای فعال شدن استمداد کرد. گفت، علت اصلی تعقیب ایشان، سخنرانی او در زرند کرمان، بعد از عتاب امام به آیت‌الله خامنه‌ای در زمان ریاست‌جمهوری ایشان بود؛ بعداً رهبری از ایشان گذشته‌اند.

اخوی محمد، [معاون اجرایی رئیس‌جمهور] آمد. وضع دولت و مشکلات و اختلاف نظری که بعد از مصاحبه آقای خاتمی پیش‌آمده را گفت و در مورد حمایت از آقای خاتمی در مقابل اهانت‌ها و انتقادات مشورت کرد. گفت، بین اعضای [حزب] کارگزاران، در این جهت توافق نیست. از مشکل کمبود بودجه گفت و مشکل دانشگاه‌ها که دکتر [مصطفی] معین، [وزیر فرهنگ و آموزش عالی] هم پس از یأس از به‌دست‌آوردن حمایت اعتباری بیشتر، گفته است‌ که استعفا خواهد داد.

افطار، وزرا، مشاوران و معاونان دو دوره کابینه‌ام، با اعضای خانواده‌هایشان میهمانم بودند. به بچه‌ها عیدی دادم. در روزنامه‌های امروز هم انتقادات علیه رئیس‌جمهور و دفاع و حمایت‌ها ادامه یافته و پای علما هم به میان آمده است؛ آقای استادی، مدیر حوزه [علمیه] قم و عضو جامعه مدرسین، در مخالفت و آقای حسین نوری [همدانی] در موافقت. دیشب و امروز برف سنگینی باریده‌ که در اکثر نقاط کشور، هنوز هم ادامه دارد. دولت آمریکا هم موضع سخت‌تری در مورد ایران‌ گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار