کد خبر: ۱۵۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
به طور معمول، اغلب خریدارانی که قصد دارند به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه، محصولات مختلف کشاورزی مورد نیاز خود را خریداری نمایند به دنبال محصولاتی هستند که تازه وارگانیک باشند.

خرید محصولات کشاورزی بدون واسطه چگونه است؟

یکی از دغدغه‌هایی که امروزه خریداران محصولات کشاورزی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند این است که آن‌ها تمایل دارند محصولاتی را خریداری نمایند که هم ارگانیک باشند و هم اینکه بتوانند انواع این محصولات از قبیل انواع پسته، انواع برنج و سایر محصولات کشاورزی مورد نظر و مورد نیاز خود را به صورت‌هایی مانند خرید عمده، تهیه نمایند.

به طور معمول، اغلب خریدارانی که قصد دارند به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه، محصولات مختلف کشاورزی مورد نیاز خود را خریداری نمایند به دنبال محصولاتی هستند که تازه وارگانیک باشند. این افراد در حقیقت به دنبال این هدف هستند تا علاوه بر دستیابی به محصولات مورد نظر خویش و با کیفیت مطلوب و مفید برای سلامت بدن، بتوانند با خرید  بدون واسطه این محصولات و یا از طریق خرید عمده، بتوانند واسطه‌ها را از میان بردارند و در نهایت به سود بیشتری دست یابند.

برای این منظور بسیاری از فروشندگان محصولات کشاورزی هم سعی نموده‌اند نیاز این دسته از خریداران را تامین نمایند. آنان انواع مختلف محصولات کشاورزی را بدون هیچ گونه واسطه از کشاورز دریافت می‌دارند و آن را در اختیار خریداران عمده این محصولات قرار می‌دهند. بسیاری از فروشندگان این محصولات نیز به طرق مختلف سعی کرده‌اند تا راه را برای خریداران این گونه محصولات هموارتر نمایند. به کار بردن روش‌هایی در خرید و فروش محصولات کشاورزی از قبیل روش‌های خرید و فروش اینترنتی و آنلاین انواع مختلف محصولات کشاورزی از این جمله است.

بنابراین خریداران اینگونه محصولات کشاورزی می‌توانند به راحتی و بدون صرف وقت و انرژی بسیار به خرید انواع محصولات ارگانیک و تازه به صورت آنلاین اقدام نمایند و از مزایای خرید بدون واسطه بهره مند گردند. از جمله محصولات کشاورزی که می‌توان به صورت عمده و از طریق اینترنتی و آنلاین فراهم کرد خرید و فروش عمده پسته  و یا خرید و فروش عمده برنج و سایر محصولات کشاورزی مورد نظر است.

خرید و فروش آنلاین و اینترنتی محصولات کشاورزی

خرید آنلاین محصولات کشاورزی بدون واسطه از روش‌هایی است که بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان از آن استفاده می‌کنند. این شیوه، دارای مزایای بسیاری است. در حقیقت از طریق این شیوه خرید و فروش محصولات کشاورزی، از طریق از میان برداشتن واسطه‌ها  و دلالان، سود بسیار بیشتری نصیب کشاورز می‌شود و از طرف دیگر قیمت تمام شده این محصولات نیز با کاهش مواجه می‌گردد که این هم به نفع خریدار این محصولات است و هم سود بلند مدت فروشنده را سبب می‌گردد.

از طرف دیگر بسیاری از خریداران این محصولات علاقه دارند تا با خرید عمده این تولیدات کشاورزی، به کسب و کاری تازه دست بزنند و به توسعه کشاورزی مدد رسانند. بنابراین این دسته از افراد نیز می‌توانند با خرید عمده این محصولات از دست تولید کننده، به اهداف مورد نظر خود دست یابند. برای این منظور هم بسیاری از سایت‌های اینترنتی به وجود آمده‌اند که می‌توانند این محصولات را به صورت عمده و با قیمتی بسیار پایین‌تر در اختیار اینگونه خریداران قرار دهند.

مزایای خرید محصولات کشاورزی بدون واسطه آنلاین

در حقیقت خرید و فروش بدون واسطه محصولات کشاورزی، روشی موثر در جهت حذف و از میان برداشتن دلالان محسوب می‌شود و از این طریق، رابطه مستقیم میان خریدار و فروشنده ایجاد می‌گردد. از این طریق خریداران می‌توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابند و آن را خریداری کنند و در این میان واسطه در کار نباشد و فروشندگان این محصولات نیز می‌توانند به طور مستقیم با خریداران مرتبط شوند و به سود بیشتری دست یابند.

این کار موجب می‌شود تا نقش واسطه‌هایی که تنها تاثیرشان افزایش قیمت انواع این محصولات است با کاهش شدید مواجه گردد و یا به حذف آنان منجر گردد و از این طریق به توسعه محصولات کشاورزی کمک فراوانی شود.

خرید محصولات تازه و ارگانیک کشاورزی بدون واسطه

به طور کلی انواع محصولات کشاورزی از قبیل میوه، سبزی، پسته، برنج و.... که آن‌ها را از طریق فروشگاه تهیه و فراهم می‌نماییم محصولاتی تازه و ارگانیک نیستند. چراکه این مواد خوراکی، به شیوه بدون واسطه از کشاورز خریداری نشده‌اند. می‌توان گفت فروشندگان به طور معمول، محصولات کشاورزی را با حجم‌هایی بسیار وسیع از انبارهای این محصولات خریداری می‌نمایند و آن‌ها را به فروش می‌رسانند. بسیاری از این محصولات مدت زمان طولانی در سردخانه‌های مواد غذایی تلمبار شده‌اند و هر گونه خواص، طراوت و تازگی و شادابی خود را از دست داده‌اند.

خرید محصولات کشاورزی بدون واسطه چگونه است؟

اما با خرید بدون واسطه این محصولات کشاورزی از طریق فروشندگانی که به کار خرید بدون واسطه این محصولات اقدام نموده‌اند و آن‌ها را به فروش می‌رسانند می‌توانید به این اطمینان دست یابید که محصول مورد نظر شما بدون هیچ گونه واسطه‌ای در خرید و فروش تهیه شده است و به طور مستقیم از دست کشاورز گرفته شده و به دست شما رسیده است. بنابراین این محصول شادابی اولیه خود و خواص منحصر به فرد خود را حفظ نموده است.

همان‌طور که می‌دانیم محصولات کشاورزی در تامین سلامت بدن نقش موثر دارند و این نقش خود را زمانی می‌توانند به درستی ایفا نمایند که در تمامی مراحل تولید، توزیع و مصرفشان دچار آسیب و خسارت نشده باشند. بنابراین یکی از مزایای خرید محصولات کشاورزی به صورت بدون واسطه، در این نکته است که این محصولات در تمامی مراحلی که بیان شد با دقت نظر حفظ شده‌اند و به دست شما رسیده‌اند. از طرف دیگر با خرید عمده این محصولات از طرق مختلف به ویژه خرید اینترتی و آنلاین نیز می‌توانید به خرید بهتری دست بزنید.

خرید محصولات کشاورزی بدون واسطه از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها

بسیاری از فروشگاه‌ها و افرادی که به کار خرید و فروش محصولات کشاورزی بدون واسطه مشغول شده‌اند این کار را از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود به انجام می‌رسانند. این فروشگاه‌ها به شما کمک خواهند کرد تا محصول مورد نظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن بیابید و آن را خریداری نمایید. از جمله مزیت‌های اساسی در این خرید، این است که از سلامت این محصولات اطمینان دارید و به توسعه کشاورزی نیز کمک نموده‌اید و از طرف دیگر کشاورز را نیز بی نصیب نگذاشته‌اید.

در وبسایت نئوفارم نیز شما می توانید به بازار بیشماری از خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی دسترسی داشته باشید .

کافیست به آدرس www.neofarm.ir مراجعه کنید و آگهی خرید یا فروش محصول مورد نظر خود را ثبت نمایید.

البته اگر با سایت راحت نیستید نیز می توانید از طریق اپلیکیشن موبایل نئوفارم اقدام به ثبت آگهی نمایید .         

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار