کد خبر: ۱۵۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
انتشار تصاویری که پادشاه تایلند و معشوقه جنجالی اش را در حال تمیز کردن محوطه زندانی در این کشور نشان می داد خبرساز شده است.

جارو کشی پادشاه تایلند و معشوقه جنجالی اش در زندان!

تصاویری که به تازگی منتشر شده است پادشاه تایلند را به همراه معشوقه سلطنتی اش در حال تمیز کردن محوطه زمین زندانی در این کشور نشان می‌دهد. در این تصاویر پادشاه «ما‌ها واجیرال لونگ کورن» معروف به «راما ایکس» به همراه «سینینات وُنگواجیراپاکدی» ۳۵ ساله اش، در حال جارو کردن کف زندان دیده می‌شوند.

این تصاویر مربوط به صحنه‌ای از مستندی جدید است که در زندان بدنام «بانکوک هیلتون» فیلمبرداری می‌شد. سینینات وُنگ واجیراپاکدی، در سال ۲۰۱۹ با از دست دادن تمام عناوین سلطنتی و نظامی خود در این زندان زندانی شده بود. او متهم به تلاش برای تضعیف جایگاه همسر رسمی پادشاه تایلند، ملکه «سودیتا» شده بود. او پس از آزادی از زندان در ماه آگوست بار دیگر به کاخ پادشاه تایلند بازگشت.

جارو کشیدن پادشاه

سینیتات به مناسبت ۶۷ امین سالروز تولد پادشاه تایلند رسما عنوان معشوقه سطلنتی را از او دریافت کرد. به این ترتیب برای نخستین بار بعد از یک سده، پادشاه تایلند که برای چهارمین بار ازدواج کرده بود برای خود یک معشوقه انتخاب کرد.

گفتنی است؛ پادشاه ۶۸ ساله تایلند از سه ازدواج سابق خود که همگی به طلاق انجامیدند ۷ فرزند دارد. ملکه سودیتا، همسر چهارم وی به شمار می‌رود.

جارو کشیدن پادشاه

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار