کد خبر: ۱۵۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نامه رئیس مجلس مبنی بر بررسی اعتراض‌ افرادی که بسته معیشتی کرونا را دریافت نکرده‌اند، توضیحاتی داد.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نامه رئیس مجلس به وی مبنی بر بررسی اعتراضات افرادی که بسته معیشتی کرونا را دریافت نکردند، اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت و نشست‌های مختلفی که با رئیس مجلس و سازمان برنامه و بودجه انجام شده بود، از طریق شناسایی با سامانه لیست سرپرستان خانواری را که نیازمند واقعی بودند، در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه هم واریز بسته معیشتی کرونا را انجام داده است، افزود: افرادی که درآمد دارند و خواستار دریافت این کمک هستند، امکان مشمول شدنشان وجود ندارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: این افرادی را که رئیس مجلس اعلام کرد، احتمالا دارای درآمد ثابت بودند، به همین دلیل بسته معیشتی دریافت نکردند، چراکه به طور عام تمام افرادی که درآمد ثابت دارند از لیست حذف شدند.

شریعتمداری با بیان اینکه وزارت رفاه مکلف به اجرای دستورالعمل تدوین شده است، ادامه داد: افرادی که مشمول دریافت بسته معیشتی کرونا شده‌اند، از بین مشمولان حمایت معیشتی انتخاب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که شغل و درآمد ثابت نداشتند نیز مشمول دریافت این کمک شدند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار