کد خبر: ۱۵۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

روحانی در جلسه هیات دولت:

آمریکایی‌ها به دنبال سرنگونی نظام بودند اما خودشان سرنگون شدند/ کسی باور نمی‌کرد ترامپ نسبت به ملت خودش دستور به آشوب بدهد

رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت گفت: آمریکایی‌ها می‌خواستند نظام را سرنگون کنند اما خودشان سرنگون شدند.


///

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

روال کار جبهه پایداری با درگذشت آیت الله مصباح یزدی آسیبی نمی بیند/ راه آیت الله با فرزندان او و یارانش ادامه دارد

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: روال کار سیاسی جبهه با اساسنامه ای که داریم پس از درگذشت آیت الله مصباح آسیبی نمی بیند.


///

مراسم عزاداری ایام‌ فاطمیه(س) به صورت عمومی برگزار نمی‌شود

دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم‌ عزاداری ایام فاطمیه در حسینیه امام خمینی(ره) به صورت عمومی برگزار نمی‌شود و مشروح برنامه‌های عزاداری در حضور رهبر انقلاب اسلامی از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.


///

یک فعال سیاسی اصولگرا:

روح مهدوی کنی از اصولگرایان ناراضی است/ کاندیداتوری قالیباف در ۱۴۰۰ قهر تهران را به دنبال دارد/ رییسی می تواند اصولگرایان را بر سر جایشان بنشاند

یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: کاندیدا بودن رییسی هنوز جدی نشده است و من هیچ نشانه ای از این حضور او تا اینجا نمی بینم ولی اگر شرکت کنند می تواند، کاندیدا جدی اصولگرایان باشد و بر باقی کاندیداهای این جناح ارشدیت داشته باشد و به اصطلاح بقیه را بر سر جایشان بنشاند.


///

وزیر امورخارجه کشورمان:

صدور حکم بازداشت ترامپ با پیگیری وزارت خارجه صادر شده است

وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به بیانیه شورای عالی قضای عراق مبنی بر صدور حکم بازداشت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل جنایت ترور فرماندهان شهید مقاومت گفت: این حکم با پیگیری زیادی که توسط وزارت امور خارجه و سایر نهادها صورت گرفت صادر شده است.


///

رئیس ستادکل نیروهای مسلح:

دریای سرخ را مجددا در منطقه گشت دریایی قرار می‌دهیم/ اجازه عرض اندام به هیچ دشمنی را نخواهیم داد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح و دریایی جمهوری اسلامی اجازه عرض اندام به هیچ دشمنی را نخواهند داد.


///

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

زمان آن است که استکبار جهانی بدهی‌اش به ایران و ایرانی را بپردازد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اطمینان داریم زمان افول استکبار جهانی فرا رسیده است و موقع آن است که بدهی شان به ایران و ایرانی را بپردازند.


///

در جلسه چهارشنبه هیات دولت انجام شد؛

اصلاح آیین نامه اجرایی منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها/ اختصاص اعتبار برای تکمیل عملیات سامانه انتقال آب از سد آزاد به سنندج

جلسه هیات دولت روز چهارشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد و در این جلسه گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص «تحلیل جایگاه ایران در شاخص آمادگی شبکه (NRI) در سال ۲۰۲۰» مورد بررسی قرار گرفت.


///

رئیس دفتر رئیس جمهور:

ورود وزارت اطلاعات و کشور به استفاده غیرقانونی از برق برای بیت کوین/ نباید بودجه بهانه‌ای برای انتخابات ۱۴۰۰ شود/ ۵۲ میلیون یورو بابت قسط اول به کواکس پرداخت کردیم/ با چین، روسیه و هند درحال مذاکره هستیم

رئیس دفتر رئیس جمهور از دستور حجت الاسلام و المسلمین روحانی به وزارتخانه‌های اطلاعات و کشور برای برخورد جدی با استفاده کنندگان غیرمجاز از برق برای استخراج بیت کوین خبر داد.


///

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توضیحات جهانگیری درباره جلسه با مدیران هلدینگ‌ها و شرکت‌های حقوقی فعال در بازار سرمایه

معاون اول رییس جمهور گفت: بعد از جلسه اخیر او با مدیران هلدینگ ها و شرکت های حقوقی فعال در بازار سرمایه، بورس رشد داشته است.


///

ناو موشک انداز زره به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش ملحق شد

ناو موشک انداز زره با حضور سردار سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در منطقه سوم نداجا در کنارک ملحق شد.

برچسب ها: گروه سیاسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار