کد خبر: ۱۵۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
حشمتی خبرداد؛
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در خصوص موضوع کلاک بخشی از پرونده‌ها حقوقی و بخشی نیز کیفری است و بنا‌های غیر مجاز احداث شده باید قلع و قمع شوند و تکلیف آن‌ها هر چه سریع‌تر روشن شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد حشمتی، رئیس کل دادگستری استان تهران در جلسه حفظ حقوق بیت المال دادگستری تهران با تاکید بر لزوم اجرای احکام قطعی قلع و قمع عنوان کرد: در خصوص سد لتیان و منابع آبی استان تهران اصلا تعارف نداریم و مصوبه شورای عالی امنیت ملی را نیز داریم و نباید ملاحظه هیچ کار، مورد و شخصی صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: چطور می‌شود که در کنار سد لتیان بنا می‌سازند؟ دستگاه و مسئول مربوطه باید جوابگو باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: موضوع تعاونی موسوم به شهرک ژاندارمری ادامه دارد و پرونده‌های زیادی دارد و از رئیس کل محاکم هم تشکر می‌کنم که این پرونده تعیین تکلیف شد؛ چرا که عدد ریالی آن قابل توجه است. بقیه پرونده‌ها نیز حتما باید با سرعت و قاطعیت تعیین تکلیف شوند.

حشمتی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص موضوع کلاک بخشی از پرونده‌ها حقوقی و بخشی نیز کیفری است و بنا‌های غیر مجاز احداث شده باید قلع و قمع شوند و تکلیف آن‌ها هر چه سریع‌تر روشن شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار