کد خبر: ۱۵۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: برای خدمت‌رسانی به مردم، باید شهردار و شورای شهر هماهنگ و جدی باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: تصمیم مجلس و دولت در باب لغو تعهدات برجامی تصمیم منطقی و عقلانی و قابل قبول است.

وی همچنین با قدردانی از اقدامات مجلس شورای اسلامی در وضع قانون جدید انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: اقدامات شهرداری و شورای شهر باید عام‌المنفعه و برای عموم شهروندان باشد، برای خدمت‌رسانی باید شهردار و شورای شهر هماهنگ و جدی باشند.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز در ادامه، تحریم را یک جنایت و خیانت در حق ملت ایران دانست و بیان کرد: تحریم شرکت سازنده واکسن ایرانی توسط آمریکا نشان‌گر خوی استکباری و ضد حقوق بشری دولت آمریکا است. 

اسدزاده با بیان ضرورت توجه به دولت جوان انقلابی تصریح کرد: سلامت اعتقادی و اخلاقی، خدمت به خلق، عدالت در ابعاد مختلف، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد، قانون گرایی، حکمت و تکیه بر ظرفیت‌های درونی کشور، از شاخص‌های هفتگانه دولت جوان حزب‌اللهی است.

خطیب جمعه اصلاندوز با اشاره به لیبرال دموکراسی و آزادی بیان در آمریکا نیز گفت: هنوز ترامپ میدان‌دار و کنگره آمریکا گرفتار است، بلایی که در سال ۹۸ می‌خواستند بر سر کشور ما بیاورند در سال ۹۹ بر سرشان فرود آمد و امروز پیش بینی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به وقوع پیوسته است.

اسدزاده در ادامه ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه‌ای از ابعاد مختلف زندگانی آن حضرت اشاره کرد و از تمام نمازگزاران خواست زندگی و سیره ائمه اطهار(ع)را نمونه و سرمشق خود قرار دهند.

امام ‌جمعه اصلاندوز در ادامه بر رعایت مصرف برق و گاز و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: متاسفانه چند شهر شمالی کشور دوباره قرمز شدند که اگر رعایت نکنیم دوباره پیک کرونا شدیدتر شده و همه جا تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام/3463/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار