کد خبر: ۱۵۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: ما دو مهاجم آسیب دیده داشتیم که در دیدار امروز نتوانستند برای ما بازی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال بانوان سپاهان و ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

مهناز امیرشقاقی سرمربی سپاهان بعد از این بازی اظهار داشت: بازی زیبایی را شاهد بودیم. هم ما و هم حریف جنگیدیم. آخرین بازی که دور رفت داشتیم متاسفانه ۲ فوروارد ما دچار حادثه شدند و در بازی امروز آنها را در اختیار نداشتیم.

وی افزود: این انتظار را داشتیم که بازیسازی کنیم اما تمام کننده برای بازی نداشتیم. بچه های ما تلاش خود را کردند اما فوتبال است‌.

سرمربی سپاهان درباره داوری، عنوان کرد: داوری در این بازی خوب بود و اما تعلل  و اعتراضی که وجود دارد به خاطر قوانینی است که تغییر کرده و بازیکنان باید توجیه شوند که زیاد با داور کاری نداشته باشند.

امیرشقاقی درباره اینکه آیا تیم شما به هماهنگی لازم رسیده، خاطرنشان کرد: نمی‌توان گفت در شرایط ایده‌ آل هستیم، نیاز به زمان است اما وارد وارد فاز دوم تمرینات شده‌ایم. بازیکنان برگردند فوتبال زیبایی را ارائه خواهیم کرد. اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بازی زیبایی را از ما می‌دیدید.

وی درباره بازی هفته آینده با شهرداری بم و اعتراضی که مربی این تیم در دور رفت داشت، گفت: بم تیم خوبی است و فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم. دلیل اعتراض مربی بم را نمی‌دانم اما مربی که ۷ سال قهرمان بوده شاید در آن شرایط در استرس بوده است. بم تیم خوبی است و مربی هم انتظار داشته بازیکنانش بازی بهتری ارائه دهند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار