کد خبر: ۱۵۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۱
مارکای اسپانیا در گزارشی به انتقاد شدید از ستاره بلژیکی زیدان پرداخت و او را سزاوار نیمکت نشینی دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل بیلبائو شکست خورد و از رسیدن به فینال و جام بازماند. در این بازی ادن ازارد در ترکیب اصلی زیدان قرار گرفت ولی مانند همیشه نتوانست برای رئال گلزنی کند.

مارکا در گزارشی به انتقاد شدید از ستاره بلژیکی زیدان پرداخت و او را سزاوار نیمکت نشینی دانست.

رسانه مادریدی نوشت که ازارد به عنوان یک فوق‌ستاره، بهترین در اروپا و کسی که چلسی را به افتخار لیگ اروپا رسانده بود وارد مادرید شد. او در جام جهانی 2018 روسیه با بلژیک درخشان ظاهر شد و توانست به رده سوم این رقابت دست پیدا کند.

پس از 2 سال بازی در رئال و مصدومیت‌های پرشمار، این بازیکن اکنون دیگر نام و نشانی از آن بازیکن سابق ندارد. بازیکنی که رئال مادرید برایش 100 میلیون یورو به اضافه مبلغ‌های پاداش پرداخت ولی نتوانست سودش را در زمین مسابقه بدست آورد.

مارکا به نقل از پدراگ میاتوویچ نوشت که ازارد نباید در ترکیب اصلی رئال قرار گیرد ولی کسی که باید این تصمیم را بگیرد زیدان است.

سانتیاگو کانیزارس گفت:‌ اکنون زمان ادن ازارد نیست و اکسل تورس نیز به انتقاد شدید از این بازیکن پرداخت.

خبرنگار مشهور اسپانیایی نوشت: وقتی ازارد خریده شد در بین 5 بازیکن برتر دنیا قرار داشت ولی اکنون در بین 100 بازیکن دنیا هم نیست!

زیدان پس از بازی به حمایت از ازارد پرداخت و گفت که باید به این بازیکن وقت داد. (در اینجا بخوانید)

نکته‌ای که مارکا نوشت این بود که رئال مادرید به ازارد واقعی نیاز دارد. شاید بیشتر از هر چیز دیگری ادن ازارد چلسی می‌تواند نوسان رئال را به تداوم پیروزی تغییر دهد. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که ازارد موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد و در چنین مسابقاتی یک جام از دست خواهد رفت.

ازارد تاکنون 6 سوپرکاپ را از دست داده که 4 تا آن به چلسی، یک جام به لیل و یک جام نیز به رئال مادرید بازمی‌گردد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار