کد خبر: ۱۵۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۲
رئیس جمهور منتخب آمریکا ضمن انتقاد از نحوه توزیع واکسن ویروس کرونا گفت: سیاسی سازی مبارزه با ویروس مرگباری همانند کرونا، امری احمقانه است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا به همراه کاملا هریس، معاونش با حضور در یک کنفرانس خبری که در محل اقامت وی واقع در ویلمینگتون ایالت کارولینای شمالی، برگزار شد، به تشریح برنامه دولت خود در جهت مقابله با ویروس کرونا پرداخت.

وی ضمن هشدار نسبت به افزایش قربانیان این ویروس مهلک اظهار کرد: در حقیقت موضوعی که با آن روبرو هستیم این است که، مسائل پیش از بهتر شدن، ممکن است بدتر شوند.

بایدن در ادامه صحبت‌های خود از نحوه توزیع واکسن ویروس کرونا در آمریکا نیز انتقاد کرد و گفت: نزدیک به ده‌ها میلیون دُز از واکسن ویروس کرونا در سرتاسر کشور در فریزر‌ها و بدون استفاده باقی مانده است.

رئیس جمهور منتخب آمریکا در تشریح برنامه دولت خود برای ارائه واکسن ویروس کرونا، اظهار کرد: قصد دارم تا در ۱۰۰ روز ابتدایی ریاست جمهوری، ۱۰۰ میلیون نفر بتوانند این واکسن را تزریق کنند.

وی با تاکید بر اینکه دولتش در این راستا بدون تاثیرپذیری از سیاست و صرفا براساس علم و دانش پیش خواهد رفت، گفت: سیاسی سازی مبارزه با ویروس مرگبار کرونا در حقیقت یک موضوع احمقانه است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار