کد خبر: ۱۵۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۷
حشمت الله امان الهی از افتتاح فازاول پیست اسکی تمندر الیگودرز در دهه ی فجر امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امان الهی روز جمعه دربازدید از طرح عمرانی ورزشی پیست تمندر الیگودرز، پیست تمندر را یکی از نادرترین پروژه های عمرانی استان دانست واظهارکرد: این پیست بین المللی بوده و نقش مهمی در اشتغال جوانان منطقه و توریسم گردشگری خواهد داشت.

اوهمچنین  سرانه  ی فضای ورزشی الیگودرز را 82 سانتی متر عنوان کرد و افزود:پروژه های عمرانی تعریف شده دراین شهرستان از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت :پروژه پیست تمندر فرسش از سال 97عملیات اجرایی خودرا آغاز کرد که خوشبختانه  در سال جاری برق پروزه،  ادامه ی تسطیح پیست، اسفالت جاده ی راه  دسترسی و پارکینگ، خرید برفکوب در دستور کار قرار  گرفت .

او همچنین بااشاره به اینکه فازاول آن دهه فجر امسال به  بهره برداری می‌رسد،یادآورشد: فازدوم شامل مدرسه اسکی و بخش رفاهیات آن درسالهای آتی تامین اعتبار و اجرایی خواهند شد.

 

امان الهی همچنین از خرید برفکوب خبرداد و گفت: باتوجه به اینکه این دستگاه تحت نظر شرکت انحصاری می باشد اقدامات لازم جهت خرید انجام گرفته و منتظر ترخیص آن از گمرک هستیم.

امان الهی در پایان از حمایت ها و مساعدت های خدابخشی نماینده محترم مردم شریف الیگودرز و مهدی شاه نصیری تشکر و قدردانی کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار