کد خبر: ۱۵۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۷
سرهنگ اردشیر نادری از دستگیری عوامل سرقت مسلحانه به یک طلافروشی در محله خزانه تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ سارقین خشن در پایتخت به مرحله ای رسیده اند که علاوه بر انجام سرقت های خشن از شهروندان و اماکن عمومی اقدام به درگیری مسلحانه در خیابان های تهران با مامورین انتظامی نیز می کنند.

سرهنگ اردشیر نادری، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: طی روزهای اخیر 32 مجرم دستگیر شدند که برخی از آن ها سابقه سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خزانه را داشته و از اراذل و اوباش سطح یک نیز بوده اند.

او افزود: این افراد 5 مرتبه با مامورین انتظامی به صورت مسلحانه درگیر شده بودند. در آخرین مرحله این افراد در حین درگیری با پلیس دستگیر شده که هم موادمخدر حمل می کردند و هم با قمه به سمت مامورین حمله کرده اند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: از این افراد 52 قبضه سلاح سرد کشف شده است و با دستگیری این افراد چندین پرونده برای آن ها تشکیل شده و پس از اتمام تحقیقات این افراد به مراجع قضایی تحویل داده می شوند.

سرهنگی نادری در پایان گفت: مقابله با سارقین خشن و افرادی که امنیت شهروندان و اماکن عمومی را بر هم می زنند در اولویت ما قرار دارد و در این عرصه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

//انتهای پیام: 3

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار