کد خبر: ۱۵۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۷
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: 3 درصد موقوفات زنجان مربوط به ایام فاطمیه است.

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: امسال به علت شیوع ویروس کرونا برنامه‌های ایام فاطمیه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به دعوت ۲۰ مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه افزود: این مبلغین در سراسر استان مستقر خواهند شد و به صورت مجازی  با مخاطبین خود ارتباط می‌گیرند.

وی تصریح کرد: همچنین در ۱۰ بقعه شاخص  استان زنجان با همکاری مراکز افق، برنامه‌های ایام فاطمیه اجرایی می‌شود.

کرمی افزود: برنامه‌های ایام فاطمیه شامل برنامه‌های اجتماعی مثل کمک‌های مومنانه، برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌های قرانی خواهد بود.

کرمی ادامه داد: خیمه‌های معرفت شامل غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی، عفاف و حجاب، پرسمان و شبهات دینی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی ایام فاطمیه اجرایی می‌شود.

کرمی اضافه کرد: در کنار اعزام مبلغ، توزیع کمک‌های مومنانه و استمرار آن اتفاق افتاده و طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته‌های بهداشتی مانند ماسک و دیگر اقلام در دستور کار است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: برنامه‌های تبلیغی این ایام از عواید موقوفاتی که دارای نیت خیرات  و‌ مبرات است، اجرایی می‌شود.

وی گفت: تقریبا حدود ۳ درصد از موقوفات برای نیت ایام  فاطمیه هبه شده است.

کرمی افزود: با توجه به اینکه در یکسال اخیر درگیر بیماری کرونا بودیم، تجربه خوبی برای اجرای برنامه‌های مجازی به دست آوردیم و از این فرصت ایجاد شده، می‌توانیم در این ایام هم بهره  بگیریم.

انتهای پیام/73004/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار