کد خبر: ۱۵۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
فیلم سینمایی «سیاه باز» به کارگردانی حمید همتی و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی به ماجرای فعالیت‌های یک بیت کوین باز پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «بیت کوین» پیش از این در سینمای ایران نیز مطرح شده بود و حتی برخی از رسانه‌ها از حضور یک سرمایه‌گذار بیت کوین باز با پول حاصل از این فعالیت در سینمای ایران و حتی حضور او به عنوان اسپانسر یکی از جشنواره‌های دولتی فیلم خبر داده بودند.

ارتباط سینمای ایران با «بیت کوین» به فعالیت‌های این سرمایه‌گذار هم محدود نشد و حال پای «بیت کوین» به سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر هم باز شده است! فیلم سینمایی «سیاه باز» به کارگردانی حمید همتی و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی به ماجرای فعالیت‌های یک بیت کوین باز پرداخته است. البته این فیلم در اوایل تابستان جلوی دوربین رفت و بحث آن به ماجراهای اخیر «بیت کوین» و برق و گاز و مازوت و... ارتباطی ندارد!

در این فیلم سام قریبیان، شاهد احمدلو، مهدی کوشکی، افسانه بایگان، المیرا دهقانی و آتیلا پسیانی در برابر دوربین فیلمبرداری اصغر رفیعی جم ایفای نقش کرده‌اند و می‌تواند یکی از آثار بحث برانگیز و چالشی جشنواره پیش رو باشد.

فیلم «سیاه باز» یکی از آثار جشنواره سی و نهم فیلم فجر است که تلاش کرده است در مسیر سینمای اجتماعی به جای سینمای فلاکت حرکت کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: + فیلم ، سینما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار