کد خبر: ۱۵۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

٩٩/١٠/٢٧

 

  • مردم با این همه امید وارد بورس شدند اما در مدت کوتاهی سرمایه هایشان دود شد و رفت هوا و در این میان هر کس به دنبال دلالی رفت میلیاردر شد واقعا این برای اقتصاد بیمار نگهداشته شده ما تأسفبار نیست ؟!

 

  • بعد از جارو کردن خلیج فارس از ماهی توسط چینی ها نوبت استفاده از رانت برق ارزان برای مزارع استخراج بیت کوین رسیده، چه کسی پشت این قرار دادهاست؟

 

  • میگویند یکی از عمده مصرف کننده برقی که از سوازاندن گاز و گازوییل و مازوت بدست می آید و هوای شهر ها را آلوده میکند مزارع تولید بیت کوین می باشند.از آنجایی که این مزارع کوچک و بزرگ ایجاد شغل و در آمد میکند آیا بهتر نیست به این گونه فعالیت ها مهلت سه یا شش ماهه داده شود تا ازانرژی های پاک از قبیل باد و یا از صفحات خورشیدی استفاده کنند و معادل برق مصرفی به شبکه برق برگردانند.

 

  • سلام از طریق این سایت محترم از صدا و سیما جمهوری اسلامی درخواست دارم قضیه یکطرفه پیش قاضی رفتن در خصوص بدهکاران واحدهای تولیدی تعطیل شده را در بخش خبری 20/30 پایان دهد .چون عقل سلیم حکم می کند حرفها و مستندات بانک هم همزمان با اشک تمساح ریختن بدهکاران و نحوه هزینه کردن آنها هم بررسی گردد  .بنده خود کارمند بانک هستم بسیاری از این بدهکاران را دیده ام وامهای میلیاری با نرخ پایین گرفته اند ولی در مسیر خودش خرج نکرده اند و رفته بودن در ترکیه و دبی ملک خریده بودند و سرمایه گذاری کرده بودند بدون اینکه در جهت توسعه واحد تولیدی کوچکترین قدمی برداشته باشند .مواردی داشته ام شخص آمده بود 2میلیارد وام کم بهره گرفته بود و رفته ویلای مجلل در شما ساخته و بنام نوه اش که بانک بعدها امکان مصادره نداشته باشد و فقط بتواند واحد تولیدی را مصادره کند که بعد هم بیاید در مقابل دوربین صدا و سیما اشک تمساح بریزد .برای همین از صدا و سیما مطالبه گردد نماینده بانک حتما در این گزارشها حضور داشته باشد .

  • میگند چرا فساد در دادگستری زیاد هست.... چون حقوق کارمندای اداری و دفتریش از معلم و نیروی انتظامی هم کمتره... چون همین دی ماه چهار میلیون به حقوق قصات اضافه کردن و به کارمنداش هیچی... کار خیلی زیاده اما اضافه کار نداریم... شغل امنیتی هیت اما هیچ مزایای شغل امنیتی نداره! همین نیروی انتظامی لااقل بیمه خوبی دارند و یا به معلم ها مراکز فرهنگی و بیمه طلایی و فروشگاه مخصوص دارند که اون رو هم دادگستری نداره!....کار دادگستری هم به قدری سخت و طاقت فرسا هست که امکان شغل دوم رو ناممکن کرده چون اکثرا آخر وقت طر درد داریم و کوفتگی ..چه انتظاری دارید که کارمند دادگستری در تهران با 4 تومن کارکنه!؟ اجاره بده و خرج خوراک بده و هزینه رفت و آمد بده و بعد آخرش کارشم خور انجام بده؟ میشه همچین چیزی؟ تو ایران به قشرهای حاکمیتی مهم مثل دادگستری بودجه نمیدن. چرا نمی دونم!

 

  •  آقای توکلی چرا در مورد دانشگاه خیلی آزاد و ظلم و بی نظمی و عدم پاسخگویی و نظارت بر آن هیچی نمی نویسید؟!

 

  • استفاده خارج از وقت اداری از وسایل نقلیه اداری خبری جدید نیست. اما متاسفانه لازم است پیگیری شود چرا باید خودرو دولتی با سوخت بیت المال آقایان  را هر روز از درب منزل تا محل کار ببرند و بیاورند. چرا این آقایان که باید الگوی مردم باشند با ماشین شخصی خود به محل کار نمیروند.

 

  • در برنامه چرخ شبکه چهارم سیما ، یادی شد از دارالفنون .این دانشگاهی که 175 سال پیش به دست باکفایت امیرکبیر قهرمان مبارزه با استعمار و دست نشاندگان انگلیس و ... در ایران تاسیس شد و متاسفانه بعدها به دبیرستان تغییرکاربری داد(پس از تاسیس دانشگاه تهران) شاید به این دلیل که نمی خواستند افتخار گشایش و ادامه کار اولین دانشگاه ایرانی در قرن نوزدهم میلادی به نام امیر کبیر باشد!پیشنـــــهاد می کنم پیگیری کنید تا این دانشگاهی که معادل قرن نوزدهم میلادی در کشورمان تاسیس شده با همین نام و عنوان دانشگاه دارالفنون مجدداً بازگشایی شود. البته محل فعلی برای ادامه کار مناسب نیست و فقط به عنوان نمادین می تواند محل کار ریاست دانشگاه و تعداد اندکی کلاس باشد و در جای دیگری از تهران( پردیسی) با معماری شبیه به دارالفنون(حداقل در بخش بیرونی ساختمان) احیا گردد.

 

  • اینجانب از حواله داران خودرو جدید سایپا به اسم شاهین می باشم که درخردادماه 99مبلغ هشتادمیلیون تومان بدون هیچگونه سودمشارکتی واریز نموده‌ام وبه گفته مدیران محترم شرکت سایپا این مبلغ نصف قیمت ماشین می باشد وهمه این مطالب در رسانه ی ملی وشبکه های اجتماعی موجود می باشدوبعد ازگذشت هشت ماه قیمت را سه برابر کرده وتوپ را به زمین شورای رقابت پرت کرده اند حالا باتوجه به قیمت نزولی دلار قیمت تمام شده این ماشین جدیدرابایدکم کنند وباتوجه به دعوتنامه ای که صادرشده بایدهمون حرف خودشون ملاک باشه چون ما براساس گفته مدیران شرکت پول پرداخت کرده ایم وتمامی حواله داران هشتادمیلیونی تومانی الان اعتراض داریم از عزیزان سایت الف تقاضا داریم این مطلب را درسایت مردمی الف که از شفافیت وعدالت توی همه سایت های دیگه تک می باشد درج نمایید

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار