کد خبر: ۱۵۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
مهاجم پیشین سرخپوشان پایتخت گفت: فراموش نکنید که پرسپولیس شخصیت قهرمانی خود را حفظ کرده و این فاکتور برای تکرار قهرمانی‌ در سال‌های آینده بسیار مفید است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محسن خلیلی مهاجم پیشین سرخپوشان پایتخت با اشاره به وضعیت این تیم در روزهای اخیر، اظهار داشت: «فوتبالی که پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۴ به نمایش گذاشت، یک بازی زیبا و شناور بود. همه بازیکنان به خوبی از پس اجرای وظایف خود برآمدند و گل‌های استقلال روی اندک موقعیت‌ها رقم خورد وگرنه طبق آمار و ارقام به دست آمده، نبض و ضربان بازی در دست پرسپولیس بود.» 

وی ادامه داد: «جدا از دو گل زیبایی که بازیکنان ما به ثمر رساندند، چند فرصت بسیار خوب گلزنی هم ساخته شد که به علت بدشانسی، همه این موقعیت‌ها از دست رفت. جا دارد از احمد نوراللهی که بازی موثری را به نمایش گذاشت، تقدیر کنیم. او به خوبی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و در اجرای تفکرات کادرفنی هم عملکرد جالبی داشت اما بدشانس بود که ضرباتش به گل تبدیل نشد. مطمئنا احمد در آینده می‌تواند این شرایط را تغییر بدهد چون او بازیکن بزرگی است و در کنار سایر ستاره‌های تیم، از جمله حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، سیامک نعمتی، مهدی عبدی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه، احسان پهلوان، و... پتانسیل تاکتیکی بالایی دارد.» 

خلیلی در خصوص دیدار مقابل فولاد خوزستان افزود: «بدون تردید این تیم که سابقه دو بار قهرمانی در لیگ برتر را داراست، با جواد نکونام به یکی از مدعیان تبدیل شده اما ما هم پرسپولیس هستیم و هیچ ترس و واهمه‌ای از حریفان نداریم. بازیکنان ما با وجود فشردگی بازی‌ها و اتفاقاتی که تجربه کرده‌اند، با تمام وجود مقابل فولاد صف‌آرایی می‌کنند و شک ندارم با ارائه یک بازی خوب و جذاب، توانایی کسب نتیجه را دارند. فراموش نکنید که پرسپولیس شخصیت قهرمانی خود را حفظ کرده و این فاکتور برای تکرار قهرمانی‌ در سال‌های آینده بسیار مفید است.» 

پیشکسوت پرسپولیس در نهایت گفت: «امیدوارم هواداران پرسپولیس که یکی از مهم‌ترین رکن‌های موفقیت‌های تیم هستند، با انرژی بیشتر به حمایت از یحیی گل‌محمدی و بازیکنان ادامه دهند. من هم یک فوتبالیست بودم و ارزش این حمایت‌ها را درک می‌کنم. طرفداران پرسپولیس همیشه حامی تیم خود بوده‌اند و اگر موفقیتی در سال‌های اخیر حاصل شده، به خاطر همین حمایت‌هاست. امیدوارم خانواده چندمیلیون نفری پرسپولیس در پایان همین فصل با حضور کادرفنی بادانش، مدیریت بی‌حاشیه، بازیکنان خوب و باکیفیت و البته هواداران فوق‌العاده‌ای که دارد، برای پنجمین بار پیاپی جشن قهرمانی را تجربه کند.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار