کد خبر: ۱۵۱۳۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۷
منطقه 22 یکی از مناطق جدید و منحصر به فرد تهران است که در یکی از پروژه های بزرگ تهران به نام پروژه خرازی در آن تاسیس شده و در حال آماده سازی است. در این مقاله منحصرا میخواهیم به معرفی و بررسی جنبه های مختلف پروژه خرازی در منطقه 22 تهران بپردازیم، از این رو اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه خرازی هستید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

بررسی جنبه های مختلف پروژه خرازی در منطقه 22 تهران

منطقه 22 یکی از مناطق جدید و منحصر به فرد تهران است که در  یکی از پروژه های بزرگ تهران به نام پروژه خرازی در آن تاسیس شده و در حال آماده سازی است. در این مقاله منحصرا میخواهیم به معرفی و بررسی جنبه های مختلف پروژه خرازی در منطقه 22 تهران بپردازیم، از این رو اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه خرازی هستید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

بررسی جنبه های مختلف پروژه خرازی در منطقه 22 تهران

یکی از پروژه های عظیمی که در منطقه 22 تهران در حال نازک کاری و همچنین آماده سازی و تحویل واحد ها است، پروژه خرازی نام دارد. این پروژه در یک زمینی به وسعت 38.5 هکتار قرار دارد و در حالت کلی دارای 44 برج و 8030 واحد است که توسط تعاونی های مختلف سپاه همچون تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی، تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول(ص)، تعاونی مسکن هوا فضا، تعاونی مسکن نیروی زمینی و تعاونی مسکن ستاد کل در حال تکمیل و ساخت است.

پیش فروش واحد های پروژه خرازی از چه مبلغی شروع می شود؟

در حال حاضر و در این تاریخ به ازای هر متر مربعقرارداد ساخت پروژه خرازی بر پایه ای متری 4 میلیون تومان به فروش می رسد که بدون شک با افزایش میزان پیشروی برج ها این رقم به رقم بالاتری تبدیل می شود. بنابراین این یک فرصت اساسی برای سرمایه گذاری و ایده آل ترین حالت ممکن است تا سرمایه خود را چندین برابر کنید.

چه امکاناتی در پروژه شهید خرازی منطقه 22 وجود دارد؟

پروژه شهرک خرازی دارای امکانات و قابلیت های قابل توجه ای است که آن را از سایر پروژه های دیگر ممتاز و متمایز می سازد. از این رو به موارد زیر می توان به عنوان امکانات این پروژه اشاره نمود که بررسی آن ها خالی از لطف نیست!

از جمله این امکانات می توان به سیستم های سرمایشی و گرمایش مرکزی(چیلر)، دوربین مداربسته، بالکن،  خروجی اضطراری، فضای سبز، سرایدار، ریموت پارکینگ، زنگ خطر، لابی، سالن های بدن سازی و ورزشی، سالن اجتماعات، دسترسیاتوبان های حکیم ، همت، بلوار پژوهش و اتوبان شهید فهمیده، دسترسی به مراکز توریستی ایران مال، شهر بازی هزار و یک شب، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر و باغ ملی گیاه شناسی و خرگوش دره و نزدیکی آن به مترو وردآورد از مهم ترین و ایده آل ترین ویژگی های پروژه خرازی است.

بررسی تعداد واحد های هر تعاونی

به دلیل سنگین بودن پروژه خرازی، تعاونی های گوناگونی که وابسته به سپاه هستند وظیفه اجرا و ساخت واحد های این پروژه را برعهده دارند. از این رو تعداد واحد ها و تعاونی های دخیل در این پروژه به شرح زیر است:

  1. تعاونی آماد و پشتیبانی، 2300 واحد.
  2. تعاونی ستاد کل سپاه، 240 واحد.
  3. تعاونی نیرو زمینی سپاه، 1100 واحد.
  4. تعاونیهوافضای سپاه، 810 واحد.
  5. تعاونی خانه سازی ( رزمنده )، 2400 واحد
  6. تعاونی لشگر ۲۷ ( پارس کاشانه )^ 1180 واحد.

به دلیل تعدد تعاونی ها و سرعت اجرای هرکدام از آن ها عموما تحویل واحد ها در تعاونی های مختلف، متفاوت است. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به دیار 22 مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار