کد خبر: ۱۵۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
گروه استان‌ها - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در برخورد با سوداگران مرگ هیچ شوخی و اغماضی در کار نیست و تمام سعی و تلاش خود را برای برخورد قانونی و جدی و بدون اغماض با قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار قرار داده‌ایم.

سیدعبدالله طباطبائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل از کشف 5 کیلوگرم مواد مخدر از انواع مختلف از قاچاقچیان مواد مخدر در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برخورد بدون مماشات با قاچاقچیان مواد مخدر در استان حاکم است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده از جانب دادسرای مرکز استان و با صدور دستورات لازم قضائی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر  استان ، حوالی ساعت 05:00  بامداد یوم جاری مقدار 3 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه از یک زن و مرد کشف و دو نفر متهم با صدور قرار مناسب راهی زندان شدند.

طباطبایی تصریح کرد: با توجه به زمان کشف این مواد در حوالی صبح ، سوداگران مرگ باید  بدانند که چشم بینای عدالت همیشه بیدار بوده و  تشکیلات قضایی استان در زمینه برخورد قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر‌ هیچ مماشاتی نخواهد داشت و در این زمینه هیچ خط قرمزی  وجود ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: در برخورد با سوداگران مرگ هیچ شوخی و اغماضی در کار نیست و تمام سعی و تلاش خود را برای برخورد قانونی و جدی و بدون اغماض با قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار قرار داده‌ایم.

طباطبائی ادامه داد: جلوگیری از قاچاق مواد مخدر و نیز اشد مجازات برای قاچاقچیان یکی از اولویت‌های دستگاه قضائی و نیروی انتظامی است که به همین منظور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در دستور کار است تا درس عبرتی برای دیگران شود.

انتهای پیام/143/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار