کد خبر: ۱۵۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
تیم پیکان تهران با شکست شهرداری قزوین به دومین برد خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان دست یافت و نماینده قزوین چهارمین شکست خود را پذیرفت تا دیگر امیدی به کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها را نداشته باشد.

به گزارش برنا، دومین روز هفته دوم مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (دوشنبه) با دو دیدار در سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه امروز، شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان به مصاف شهرداری قزوین رفت و با شکست سه بر صفر این تیم، به دومین برد خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان دست یافتند تا همچنان برای کسب مقام در این مسابقات امیدوار باشند.

شاگردان اکرم قهرمانی سرمربی تیم شهرداری قزوین در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 17 و 25 بر 16 مغلوب حریف شدند تا چهارمین ناکامی خود را در مرحله نهایی تجربه کنند و دیگر امیدی به قهرمانی در این رقابت‌ها نداشته باشند.

فرحناز قویدل، مرضیه ابراهیم‌زاده، اکرم ابن‌یمین و محبوبه زرنویس‌زاده به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر دیدار دو تیم پیکان و شهرداری قزوین را بر عهده داشتند که به مدت 85 طول کشید.

الهام فلاح بازیکن تیم شهرداری قزوین در ست سوم این مسابقه کارت زرد از داور نخست دریافت کرد.

در دومین مسابقه امروز و از ساعت 17 و 30 دقیقه، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سایپا تهران به مصاف یکدیگر می‌روند تا دومین هفته متمرکز مرحله نهایی لیگ برتر بانوان به پایان برسد.

هفته سوم متمرکز لیگ برتر بانوان روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه 7 و 9 بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد تا رتبه‌بندی نهایی چهار تیم سایپا، پیکان، ذوب‌آهن و شهرداری قزوین مشخص شود.

برچسب ها: والیبال بانوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار