کد خبر: ۱۵۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

به گزارش همشهری آنلاین تراکتور در روزی که مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی را نیمکت نشین کرده بود و خودش به عنوان مربی بازیکن در در زمین حضور داشت شکست سنگینی را متحمل شد. شکستی که پایه گذار آن خود شجاعی بود. در شرایطی که در نیمه اول بازی دو تیم بیشتر در میانه زمین در جریان بود پاس به عقب شجاعی در هجده قدم به دیاباته رسید تا او با یک چرخش و ضربه دقیق گل اول را به ثمر برساند.

در نیمه دوم اشتباهات خط دفاعی تراکتور در دفع توپ با فرصت طلبی مهاجمان استقلال همراه شد تا نتیجه روی دو گل قائدی و دیاباته سه بر صفر شود. 

بعد از این نتیجه شجاعی ۳ تعویض همزمان انجام داد و با ورود دژآگه روند بازی به نفع تراکتور عوض شد اما زمان برای جبران ۳ گل کافی نبود. با این ۳ امتیاز استقلال ۲۲ امتیازی شد و به صدر جدول رفت. 

ترکیب تراکتور:

محمد رضا اخباری، هادی محمدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، مهدی تیکدری، میثم تیموری(۶۱- احسان حاج‌صفی)، وفا هخامنش، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی و محمد عباس زاده

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

شرح گل:

تراکتور صفر - استقلال ۱ (دقیقه ۳۸: شیخ دیاباته): پاس رو به عقب اشتباه مسعود شجاعی به شیخ دیاباته رسید تا او با دریبل زیدانی و تماشایی از سد وفا هخامنش عبور کند و با شوت زمینی گل اول آبی‌ها را بزند.

تراکتور صفر - استقلال ۲ (دقیقه ۶۰: مهدی قایدی): اشتباه مدافعان تراکتور توپ را به استقلال رساند که ضربه سر امیرارسلان مطهری و پاس او به مهدی قایدی را این بازیکن در موقعیت تک به تک تبدیل به گل کرد.

تراکتور صفر - استقلال ۳ (دقیقه ۶۵: شیخ دیاباته): ارسال مهدی مهدی‌پور از روی کرنر توسط مدافعان تراکتور دفع شد و به داریوش شجاعیان رسید که او با فریب دو بازیکن حریف توپ را به سمت راست زمین برد و به قایدی رساند که پاس در عرض او به دیاباته و ضربه چیپ این بازیکن تبدیل به گل سوم آبی‌ها شد.

تراکتور ۱ - استقلال ۳ (دقیقه ۸۰: محمد عباس‌زاده): پاس رو به جلوی اکبر ایمانی و در ادامه پاس سرضرب و در عمق مسعود شجاعی به پشت مدافعان استقلال در شرایط خوبی به محمد عباس‌زاده رسید تا او در موقعیت تک به تک با مظاهری با شوت زمینی گلزنی کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار