کد خبر: ۱۵۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تیم ما از موقعیت‌ها استفاده نکرد و تنبیه سختی برای ما بود، بازی خوبی نبود و این شکست برای ما خیلی سخت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد هاشم‌زاده بعد از دیدار تمیش مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: مقاومت بازی خوبی به نمایش گذاشت و از موقعیت‌ها استفاده کرد و دروازه‌بان حریف موقعیت‌های زیادی از تیم ما گرفت.

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: تیم ما از موقعیت‌ها استفاده نکرد و تنبیه سختی برای ما بود؛ مقاومت تیم خوب و جنگنده است و مزد تلاش خود را گرفت، بازی خوبی نبود و این شکست برای ما خیلی سخت است.

وی همچنین بیان داشت: سعی می‌کنیم برای بازی‌های آینده نقاط ضعف را برطرف کنیم، باید برای بازی بعدی تلاش کنیم باید بیشتر تلاش کرد و باید در زمین جنگید و بدانیم اسم بازی نمی‌کند.

هاشم‌زاده تصریح کرد: برخی مواقع توپ‌ها گل نمی‌شود و هر تیمی از موقعیت‌ها استفاده کند، برنده می‌شود، اگر موقعیت‌ها را گل نکنیم، بازنده می‌شویم.

مقابل بزرگان فوتسال بازی خوبی به نمایش گذاشتیم

فرهاد کشاورزی نیز بعد از دیدار با گیتی‌پسند اظهار داشت: تیم گیتی‌پسند نماد فوتسال کشور است، جوانان ما مقابل بهترین‌های ایران و آسیا قرار گرفتند و تیم ما پایاپای مقابل گیتی‌پسند بازی کرد.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز خاطرنشان کرد: امیدوار بودم هواداران از بازی لذت ببرند، فلسفه مقاومت پرورش بازیکنان است؛ خیلی خوشحالم مقابل بزرگان فوتسال کشور بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: باید از اشتباهات تیم حریف استفاده کرد، برخی زمان‌هایی از بازی توانستیم با بازی مالکانه از فشار حریف کم کنیم.

کشاورزی در پایان گفت: این بازی نوید پرورش یک نسل جوان در فوتسال کشور است، فکر و تمرکز ما روی تمرینات است و امیدوارم در هر بازی گامی رو به جلو داشته باشیم.

انتهای پیام/63090/ن

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار