کد خبر: ۱۵۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های مشهد طی بیانیه‌ای تحریم آستان قدس رضوی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های مشهد طی بیانیه‌ای تحریم آستان قدس رضوی را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا وَمَاتُوا وَهُمْ کُفَّارٌ أُولَـئِکَ عَلَیْهِمْ لَعْنَةُ اللَّـهِ وَالْمَلَائِکَةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِینَ(بقرة ۱۶۱)

پس از شکست‌های متوالی جبهه کفر و استکبار در مواجهه با جبهه حق در عرصه‌هایی همچون نظامی، منطقه‌ای و سیاست‌های خصمانه فشار حداکثری علیه ملت صبور، مقاوم و پایبند و دلباخته‌ی به ارزش‌ها و آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی، مدتی است رژیم مستکبر ایالات متحده آمریکا، سلاح تحریم را برای پیشبرد اهداف ظالمانه خود در دست گرفته است.

آمریکا به‌عنوان نماد شرارت و امپریالیسم در جهان در این سال‌ها از هیچ تلاشی برای دست کشیدن جوامع مسلمان از اعتقادات و آرمان‌های تعالی‌جویانه خودشان فروگذاری نکرده است.

از جنگ تحمیلی و کودتا و آشوب و خط ترور گرفته تا فشارهای حداکثری به‌واسطه تحریم‌های ظالمانه علیه مردمی که فقط می‌خواهند استقلال داشته باشند و گردن به یوغ استعمار و استبداد شرق و غرب نسپارند.

رژیم مستکبر آمریکا در این چند دهه با اعمال انواع و انحاء تحریم‌های متخاصمانه اقتصادی، نظامی و حتی غذایی دارویی علی‌رغم پروپاگاندای رسانه‌ای برای القای ژست‌ها و ادعاهای حقوق بشری خود به افکار عمومی مردم جهان ذات پلید خود را بر همگان نمایان ساخته است، اما چندی است که با اعمال تحریم و فشار علیه مراکز و نهادهای فرهنگی و دینی سیاستِ تضعیف بنیه و ریشه‌های ایمانی مردم خداجوی را در پیش گرفته است.

اقدام اخیر آمریکا مبنی بر تحریم آستان قدس رضوی به‌عنوان ملجأ و پشتوانه اعتقادی ـ ایمانی مسلمانان به‌ویژه شیعیان بار دیگر از چهره‌ی کریهِ شیطانی‌اش پرده برداشت و نشان داد اصل تقابل آن‌ها با هویت فرهنگی ـ دینی این مردم است.

رژیم ام الفساد آمریکا با هدف قرار دادن مقدسات دینی و مذهبی می‌خواهد حیثیت اسلامی ما را از بین ببرد و درصدد استحاله هویت دینی و اعتقادی ماست، همان عامل و نیروی محرکه‌ای که باعث شده ملت مقاوم ایران در مقابله استکبار و استبداد ظالمین سر خم نکنند و همواره ندای آزادی و استقلال و حق‌طلبی سر دهند.

تحریم‌های مضحکانه، شکست خورده و حقارت‌آمیز اخیر آمریکا از سر استیصال و درماندگی حُکّام ظالم آن است و از اضمحلال و فروپاشی تدریجی هیمنه‌ی سُستِ شیطانی استکبار حکایت دارد، که به حول قوه‌ی الهی نتیجه‌ای جز اثبات حقانیت و صلاحیت جریان حق‌خواهان و تقویت و صلابت بیشتر مومنین در پی نخواهد داشت.

به قول شهید بهشتی(اعلی الله مقامه): به آمریکا بگویید، از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!

جنبش دانشجویی مسلمان ایران به مثابه چشمان بیدار نهضت انقلاب اسلامی که اصلی‌ترین جریان توحیدی در جهان امروز است، این اقدام ضدبشری و ضددینی آمریکای جنایتکار را شدیدا محکوم می‌نماید و همواره تأکید دارد، تحکیم و اعتلای باورها و تقیدات دینی، ایمان به خداوند تبارک و تعالی و استمداد از ارواح مطهر ائمه هدی بالاخص روح پربرکت یگانه اختر آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَ الثَّناءِ) پشتوانه عظیم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان در مبارزه‌ی با کفر و استکبار است و ان شاءالله دیری نخواهد پایید که آن وعده‌ی مسلم و قطعی خداوند سبحان محقق شود؛ وَمَنْ یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ(مائده ۵۶)

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى»

انتهای پیام/ 70051

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار