کد خبر: ۱۵۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر 94درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تلاش می‌شود که این بیمارستان تا پایان امسال به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی نبیان در بازدید از بیمارستان 140تخت‌خوابی  نرگسی گچساران اظهار کرد: طی بازدیدی که از بیمارستان 140 تخت‌خوابی در حال احداث  گچساران صورت گرفت بسیاری از قسمت های فنی تکمیل شده است.

 وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر 94درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تلاش می‌شود که این بیمارستان تا پایان امسال به مرحله بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه نکته حائز اهمیت  نصب برق است، گفت: بسیاری از تجهیزات این بیمارستان با برق تست آنها انجام می شود  و این موضوع برای ما حائز اهمیت است که هر چه سریعتر برق این بیمارستان نصب شود.

 نبیان اذعان کرد: پروژه به مرحله روزهای پایانی  خود قرار گرفته و این روزهای پایانی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: تلاش  و دغدغه مجموعه دولت چه در استان توسط استاندار و چه مقام عالی وزارت بهداشت و راه و شهرسازی این است که بیمارستاننرگسی هرچه زودتر از زمان مقرر افتتاح شود.

 معاون وزیر راه و شهرسازی  ابراز کرد: برای به بهره‌برداری  رسیدن این پروژه برنامه ما این است که اکیپ ها  در فعالیت  در کارگاه علاوه  بر تایم مقرر در ساعتی دیگر  با استفاده از 2 اکیپ این بیمارستان هر چه زودتر به مرحله پایانی و بهره برداری برسد.

 نبیان عنوان کرد: تجهیزات چهارگانه بیمارستان نرگسی توسط وزارت بهداشت خریداری شده است و با تکمیل این بیمارستان بخش، بخش تحویل این پروژه تجهیزات داده می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی  خاطرنشان کرد: ضلع شرقی بیمارستان نرگسی این ظرفیت را دارد که پد هلی کوپتر در این منطقه ایجاد شود.

وی افزود: امیدواریم با  به بهره برداری رسیدن این بیمارستان بتوانیم بخشی از بدهی خود را به این مردم ادا کنیم.

انتهای پیام/82031

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار