کد خبر: ۱۵۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

شعار ما خدمت رسانی صادقانه در مسیر رشد زبان آموزان مراجعه کننده به این آموزشگاه است و در این مسیر سعی کرده ایم تا با بکارگیری روش های روز آموزش زبان مطابق با استانداردهای بین المللی آموزش زبان پیش برویم.

آکادمی زبان بدرخانی با تجهیزاتی بروز و استفاده از اساتید بنام زبان های خارجی آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز شهرستان هشتگرد می باشد.کلاس های زبان انگلیسی، زبان آلمانی ، زبان ترکی استانبولی، زبان فرانسوی در هشتگرد از جمله زبان هایی می باشد که در این موسسه از سطح مبتدی تا حرفه ای تدریس می شود.

بهترین آموزشگاه زبان در هشتگرد

آموزش زبان انگلیسی در هشتگرد  

مشخصات این آموزشگاه کلاس ها را از سطح مبتدی زبان انگلیسی تا پیشرفته برای گروه های سنی مختلف برگزار می نماید از جمله مزایای این کلاس ها می توان به

سطح سنجی دقیق زبان آموزان برای شروع صحیح یادگیری زبان انگلیسی

استفاده از تکنولوژی و ابزار یادگیری روز برای درک بهتر آموزش ها

پشتیبانی کارآموزان توسط اساتید حین برگزاری دوره و پس از اتمام آن

برگزاری جلسات مکالمه رایگان گروهی به صورت حضوری و آنلاین برای زبان آموزان

برگزاری امتحانات با استاندارد بین الملی بصورت منظم

در اختیار قرار دادن جزوات و فیلم های کمک آموزشی بصورت رایگان برای زبان آموزان

برگزاری جلسات رفع اشکال برای هنرجویانی که عملکرد ضعیفی داشته اند تا به سطح مورد نظر کلاس رسانده شوند

برگزاری منعطف کلاس ها با توجه به شرایط محصل بودن یا شاغل بودن هنرجویان

امکان تجدید دوره رایگان هر ترم در صورت عدم یادگیری زبان آموزان در ترم جاری

آموزش توسط اساتید دارای تحصیلات ارشد زبان انگلیسی

 

هدف این آموزشگاه برگزاری و رساندن سطح زبان آموزان به سطح بین المللی آموزش و رعایت استانداردهای آموزش اصولی زبان انگلیسی می باشد زبان آموزان شرکت کنند در این دوره ها با تلاش و پشت کار می توانند در طول 6 ماه بصورت روان انگلیسی صحبت کنند و با گذشت 2 سال با برنامه ریزی مرتب آموزشگاه برای آنان به یک زبان آموز با سطح حرفه ای تبدیل شوند. 

ما سعی کرده ایم بهترین آموزشگاه زبان در هشتگرد را برای شما تاسیس کنیم تا نتیجه مطلوبی از حضور در کلاس ها بگیرید.

بهترین آموزشگاه زبان در هشتگرد

آموزش زبان ترکی استانبولی در هشتگرد واقع در آکادمی زبان بدرخانی

زبان ترکی استانبولی با توجه به همسایگی کشور ترکیه و امکان مسافرت و مهاجرت به این کشور امروزه بسیار مورد توجه است دانش آموزان در این دوره با گرامر زبان، اصول مکالمه، نوشتار و مهارت های خواندن زبان ترکی استانبولی به صورت کامل آشنا می شوند و پس از طی مدت 5 ماه از دوره می توانند به صورت روان ترکی استانبولی صحبت کنند.

برگزاری کلاس ترکی استانبولی در هشتگرد با زمان های منعطف برای کارآموزان شاغل و محصل در آکادمی زبان بدرخانی صورت می گیرد.

آموزش زبان آلمانی در هشتگرد

این آموزشگاه با ایجاد فضایی حرفه ای برای آموزش زبان های مختلف این امکان را برای دانش آموزان فراهم نموده است که بتوانند در دوره های زبان آلمانی شرکت کنند. زبان آلمانی یکی از زبان های تخصصی می باشد که در این آموزشگاه توسط اساتید خبره و با تجربه در این شاخه برگزار می گردد این دوره ها از سطوح مبتدی تا پیشرفته در آکادمی زبان بدرخانی برگزار می گردند.

آموزش زبان فرانسوی در هشتگرد

با توجه به علاقمندی افراد زیادی به زبان فرانسه و نیاز برخی از دانش آموزان زبان به زبان فرانسوی این آموزشگاه کلاس های زبان فرانسوی را به صورت پایه ای تا پیشرفته برگزار می نماید و در طول دوره با در اختیار گذاشتن جزوات و فیلم های کمک آموزشی رایگان شما می توانید در کمترین زمان ممکن زبان فرانسوی را یادبگیرید.

آموزش زبان عربی در هشتگرد

با توجه به نیاز دانش آموزان به زبان عربی و پیچیدگی این نوع از زبان برای درک بهتر مفاهیم زبان عربی آموزشگاه زبان بدرخانی اقدام به برگزاری کلاس های زبان عربی از سطح مبتدی تا پیشرفته برای هنرجویان خود نموده است این کلاس ها دد عناوین کلاس های کمک درسی و کلاس های کمکی برای کنکور سراسری برای دانش آموزان تدریس می گردد.

آدرس وب سایت آموزشگاه kanoonzabanbdr.com

تلفن تماس با آموزشگاه : 02644220273 و 09334819844

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار