کد خبر: ۱۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت ۱۷ واحدی همراه شد و به ارتفاع ۶۳ هزار و ۴۲۰ واحدی رسید.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل ازخبرگزاری دانشجو، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت ۱۷ واحدی همراه شد و به ارتفاع ۶۳ هزار و ۴۲۰ واحدی رسید.
 
  همچنین در معاملات امروز شاخص بازار اول ۳۶ واحد افت کرد و در مقابل آن شاخص بازار دوم با رشد ۱۱۸ واحدی همراه شد.
 
  بر این اساس در بازار روز جاری نمادهای گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، شرکت ارتباطات سیار، پالایش نفت بندرعباس، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مخابرات ایران، پتروشیمی مبین و بانک ملت  بیشترین تاثیر بر شاخص را بر عهده داشتند.
 
  همچنین بیشترین افزایش قیمت در روز جاری به نمادهایپشم شیشه ایران، فرآورده‌های نسوز اذر، شیشه و گاز، قند نقش جهان، دارویی لقمان، لبنیات کالبر، درخسان تهران و افست رسید و نمادهای آلومراد، صنایع کاغذسازی کاوه، سرمایه گذاری نیرو، تولید مواد اولیه و الیاف مصنوعی، آهنگری تراکتورسازی ایران و سرماآفرین بیشترین کاهش قیمت را از آن خود کردند.
 
 در فرابورس نیز شاخص با رشد ناچیز ۰.۴۰ واحدی در همان ۷۱۴ واحد باقی ماند که نمادهای پتروشیمی مارون، پتروشیمی جم، پالایش نفت تهران، گروه پتروشیمی ایرانیان، پالایش نفت لاوان، بانک گردشگری، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و بانک سرمایه بیشترین تاثیر بر شاخص را داشتند.
 
 بر این اساس در پایان معاملات تالارهای بورس اوراق بهادار چهارشنبه مورخ ۶ خرداد، تعداد ۲۶۲ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۵۱۶ میلیارد ریال در ۳۶ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت.   
برچسب ها: تالار ، بورس ، نفت
نام:
ایمیل:
* نظر: