کد خبر: ۱۵۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۸
تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در تبریز به دیدار تیم تراکتور رفت و توانست با ارائه بازی خوب و حساب شده حریفش را با نتیجه 3 بر یک شکست بدهد.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در تبریز به دیدار تیم تراکتور رفت و توانست با ارائه بازی خوب و حساب شده حریفش را با نتیجه 3 بر یک شکست بدهد و با 22 امتیاز به صدر جدول صعود کند. استقلال فصل گذشته هم در تبریز با حساب 4 بر 2 مقابل پرشورها به پیروزی رسیده بود.

513

بازنده هفته: فولاد خوزستان

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس تهران بود و برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر تن به شکست 2 بر یک داد تا دومین باخت خود را در لیگ بیستم متحمل شود. شاگردان جواد نکونام با 15 امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

521

سرمربی هفته: محمود فکری

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بعد از تساوی آبی‌ها مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت، تیمش را به مصاف تراکتور فرستاد. استقلال در این رقابت با 3 مهاجم به میدان رفت و توانست میزبان خود را شکست بدهد تا هم به صدر جدول برسد و هم این که انتقام فینال جام حذفی را از پرشورها بگیرد.

510

ستاره هفته: شیخ دیاباته

شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال تهران، در بازی با تراکتور تبریز از ابتدا به میدان رفت و موفق شد دو بار تور دروازه حریف را به لرزه درآورد تا گلزنی‌های خود را آغاز کند. آقای گل فصل قبل لیگ برتر در دیدار سال گذشته هم توانسته بود در تبریز هت‌تریک کند تا نشان بدهد راه باز کردن دروازه تراکتور را به خوبی بلد است.

501

اعتراض هفته: محمدحسین کنعانی‌زادگان

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش تیم پرسپولیس، بعد از تصمیم بحث برانگیز محمدحسین زاهدی‌فر که به نفع فولاد خوزستان اعلام پنالتی کرد، با اعتراض‌های طولانی خود سبب شد صحنه‌های عجیبی در ورزشگاه آزادی خلق شود. اعتراض‌های کنعانی‌زادگان سبب شد تا کریم باقری هم به این قضیه ورود کند و او را مورد نوازش خود قرار بدهد!

525

بازگشت هفته: احمد نورالهی

احمد نورالهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی‌های گذشته قرمزها فرصت‌های مناسب گلزنی را از دست داده بود، در دیدار با فولاد خوزستان موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند تا پرسپولیس بعد از چهار تساوی متوالی طعم شیرین پیروزی را بچشد.

522

یاغی هفته: مهدی هاشمی‌نسب

مهدی هاشمی‌نسب که در دوران بازیگری خود به یاغی شهره شده بود، در بازی دو تیم پرسپولیس و فولاد هم با صحبت‌های خود در کنفرانس خبری باز هم جنجال‌ساز شد. صحبت‌های دستیار جواد نکونام درباره تیم پرسپولیس با واکنش‌های زیادی از سوی قرمزپوشان همراه شد تا هاشمی‌نسب یاد ایام قدیم را زنده کند.

502

پیشنهاد هفته: لیگ برتر فوتبال

در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، روز شنبه تیم استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان سایپاست و تیم پرسپولیس هم روز دوشنبه در اراک میهمان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.

503

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار