کد خبر: ۱۵۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز تهران-کراچی ایران‌‌ایر به علت کاهش دید افقی در فرودگاه کراچی، به ناچار در فرودگاه جایگزین که فرودگاه زاهدان است به زمین نشست و با افزایش دید افقی مجددا به کراچی پرواز کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: حسین جهانی اظهار داشت: هواپیمای مسیر تهران-کراچی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، به شماره پرواز ۸۱۲ صبح امروز به دلیل کاهش دید افقی در فرودگاه کراچی، در فرودگاه جایگزینِ زاهدان به زمین نشست.

وی با اشاره به اینکه هواپیمای این پرواز‌ ایرباس ۳۰۰ است، بیان کرد: این هواپیما ساعت ۷:۴۰ صبح امروز در فرودگاه زاهدان به زمین نشست، علت فرود این هواپیما در فرودگاه زاهدان، کاهش دید افقی به ۱۵۰ متر در فرودگاه کراچی بود.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با افزایش دید افقی در فرودگاه کراچی، هواپیمای مذکور سپس در ساعت ۰۹:۴۰ دقیقه از فرودگاه زاهدان مجدداً به سمت کراچی پرواز کرد.

جهانی با تأکید بر اینکه فرود این هواپیما در فرودگاه زاهدان به اشتباه از سوی برخی رسانه‌ها، فرود اضطراری عنوان شده است، افزود:‌ در حال حاضر این هواپیما از کراچی به سمت تهران مسافرگیری کرده است و تا ساعاتی دیگر در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین می نشیند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار