کد خبر: ۱۵۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۳
هفته یازدهم لیگ برتر ایران در حالی به پایان رسید که این هفته هم استقلال موفق بود و هم پرسپولیس

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ هفته یازدهم لیگ برتر با برگزاری هشت دیدار و رد و بدل شدن ۱۹ گل و البته پیروزی ارزشمند سرخابی‌ها در پایتخت و تبریز به پایان رسید و ما نیز به همین بهانه، مثل هر هفته به بررسی نکات بازی‌های همان هفته می‌پردازیم... 

پرگل‌ترین بازی هفته
پرگل‌ترین بازی هفته را در دو شهر مسجدسلیمان و تبریز شاهد بودیم و ‏ابتدا نفت مسجدسلیمان موفق شد تا در خانه ۳- یک شهرخودرو مشهد را شکست دهد و در بازی دوم هم استقلال در تبریز همین نتیجه را تکرار کرد تا به این ترتیب پرگل‌ترین بازی هفته با رد و بدل شدن چهار گل رقم بخورد. 

کم‌گل‌ترین دیدار هفته
با توجه به ثبت تنها یک تساوی بدون گل که در دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان رقم خورد، این بازی عنوان کم‌گل‌ترین بازی هفته را به خود اختصاص می‌دهد. 

میزبانان کاملاً موفق 
در این هفته از ۸ تیم میزبان ۵ تیم توانستند با ۳ امتیاز کامل میدان را ترک کنند، این تیم‌ها سپاهان اصفهان، سایپای تهران، پرسپولیس تهران، نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان بودند که به ترتیب توانستند بر پیکان‌ تهران، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، شهرخودرو مشهد و ماشین‌سازی تبریز غلبه کنند و تیم‌هایی باشند که در خانه با حداکثر امتیاز هفته یازدهم را به پایان رساندند. 

مهمانان کامیاب هفته 
صنعت نفت آبادان و استقلال دو تیمی بودند که توانستند به‌رغم بازی در خانه حریف به پیروزی برسند و نام خود را به عنوان مهمانان موفق هفته مطرح کنند. نماینده آبادان با برد یک بر صفری که در قائمشهر و مقابل نساجی مازندران کسب کرد به این عنوان رسید و استقلال تهران نیز با برد پرگل و ۳ بر یکی که مقابل تراکتور تبریز به دست ‌آورد نام خود را در این لیست قرار داد. 

تقسیم امتیازات هفته
از ۸ دیداری که در این هفته برگزار شد تنها یک دیدار با تساوی و تقسیم امتیازات به پایان رسید و طی آن آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا آنها تنها تیم‌هایی باشند که از مسابقات این هفته خود یک امتیاز می‌گیرند. 

قاطع‌ترین برد هفته
قاطع‌ترین برد هفته با اختلاف ۲ گل رقم خورد و هر دوی آنها نیز با یک نتیجه مشابه یعنی ۳- یک بود که طی آن استقلال تهران در تبریز تراکتور را شکست داد و در مسجدسلیمان نفت این شهر توانست شهرخودرو را با شکست ۳- یک بدرقه کند. 

خفیف‌ترین برد هفته
در هفته یازدهم خفیف‌ترین برد هفته با اختلاف یک گل و البته با ۲ نتیجه متفاوت رقم خورد که در اولین نتیجه این آیتم برد ۲- یک را می‌بینیم که در ۳ بازی شاهد آن بودیم و طی آن سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران و سایپای تهران توانستند به‌ترتیب بر پیکان تهران، فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان غلبه کنند و نتیجه بعدی هم یک- صفر بود که در ۲ بازی رقم خورد و طی آن صنعت‌ نفت ‌آبادان و مس رفسنجان موفق به شکست دادن نساجی مازندران و ماشین‌سازی تبریز شدند تا ۵ بازی این هفته در زمره خفیف‌ترین بردها با اختلاف یک گل قرار بگیرند. 

پرتکرارترین نتیجه هفته 
پرتکرارترین نتیجه هفته در سه مسابقه از ۸ دیدار این هفته تکرار شد و این نتیجه هم ۲- یک بود که البته در آیتم قبلی به آنها اشاره کردیم. 

تیم‌های ناکام در گلزنی هفته
در این هفته خوشبختانه تعداد تیم‌های ناکام در گلزنی کم بود و تنها یک‌چهارم از تیم‌ها (یعنی ۴ تیم) در گلزنی ناکام شدند، ماشین‌سازی تبریز، نساجی مازندران، آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان نام این تیم‌هاست. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار