کد خبر: ۱۵۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: دریافت گواهی عدم سوء پیشینه برای ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، بهروز ندایی در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: با توجه به آغاز ثبت نام برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز ۲۰ اسفندماه، داوطلبان تا این زمان، فرصت دریافت گواهی عدم سوء پیشینه دارند و در صورت عدم دریافت، ثبت نام از این افراد مغایر قوانین است.

وی افزود: استعفای کنونی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الزامی نبوده و می‌توانند قبل از زمان ثبت نام نسبت به این کار اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تاکید بر هماهنگی برای برگزاری این انتخابات خواستار شناسایی معتمدین محلات، پیش بینی‌های لازم برای انتخاب هیات اجرایی، جابجایی بخشداران در صورت نیاز برای نظارت بر انتخابات شوراهای روستا و مشخص شدن هیات‌های اجرایی ادارات شد.

در این جلسه، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گزارشی از اقدامات انجام یافته برای تدارک تمهیدات لازم برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا ارائه کرد.

انتهای پیام/3463/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار