کد خبر: ۱۵۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۷
دادستان کل کشور درباره احضار وزیر ارتباطات به دادسرای تهران گفت: یک مسأله‌ای که فکر می کنم درباره انعکاس این موضوع بی انصافی شده، این است که تصور بر این بود که اتهام ایشان فقط نبستن اینستاگرام است و این را در فضای مجازی بُلد کردند در حالی که اتهامات متعددی متوجه وی بوده است و البته اینها صرف اتهام است و ممکن است در مجموع رسیدگی‌ها در دادسرا به قرار منع تعقیب ختم شود.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در  سفر به سمنان اظهار کرد: احضار بعضی مسؤولان در دادسرای عمومی و انقلاب تهران پیرو بعضی از گزارش‌هایی بود که از قبل نسبت به تخلفاتی که صورت گرفته بود، داشتیم.

وی ادامه داد: در مورد احضار و بازجویی از وزیر ارتباطات، به لحاظ مسائل مختلف و شکایاتی که از بخش‌های مختلف به دادسرای تهران ارجاع شده بود، ایشان هم طبق قانون برای توضیح دادن دعوت و احضار شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری اضافه کرد: یک مسأله‌ای که فکر می کنم درباره انعکاس این موضوع بی انصافی شده، این است که تصور بر این بود که اتهام ایشان فقط نبستن اینستاگرام است و این را در فضای مجازی بُلد کردند در حالی که اتهامات متعددی متوجه وی بوده است و البته اینها صرف اتهام است و ممکن است در مجموع رسیدگی‌ها در دادسرا به قرار منع تعقیب ختم شود، و به هر حال هر فردی در مظان اتهام باشد باید پاسخگو باشد.

وی افزود: در نامه‌ام کتبا برایشان نوشتیم و تأکید کردیم که این بخش‌های مضر فضای باید بسته شود که متأسفانه این کار انجام نشده است و قانون هم آنها را مکلف کرده است.

دادستان کل کشور تاکید کرد: مصوبات شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی هم، وزارت ارتباطات را درباره این موضوع مکلف کرده بود که یک سری محدودیت هایی را ایجاد کنند که ما شاهد اجرای آن نبودیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار