کد خبر: ۱۵۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
سرهنگ جهانی گفت: در محور‌های برفگیر شاهد توقف‌های مقطعی و یا کندی حرکت به دلیل لغزنده بودن معابر می‌باشیم.

به گزارش برنا؛ سرهنگ عین اله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های برفگیر حال حاضر، علیرغم حضور موثر همکاران ما در حوزه پلیس راه، شاهد توقف‌های مقطعی و یا کندی حرکت به دلیل لغزنده بودن معابر می‌باشد.

او افزود: گزارش‌ها در ۲۴ساعت گذشته حکایت از مسدود شدن محور‌هایی از قبیل "خلخال-سرچم"، "مهاباد-بوکانگ و "سرورآباد به پاوه (گردنه ژالانه) " به علت بارش برف، کولاک و کاهش دید و در کنار این موضوع، رخداد‌های تصادفاتی به دلیل لغزندگی معابر را شاهد بودیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار داشت: در حال اکثر محور‌های استان اردبیل، تردد بدون زنجیر چرخ، میسر نیست و این موضوع محور "شاهین دژ-میاندوآب"، محور "بوئین زهرا" و محور "داران-الیگودرز" را نیز شامل می‌شود. البته بارش باران نیز در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان نیز به نوبه خود، رانندگی در این استان‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.

او افزود: به هموطنان عزیز توصیه می‌شود قبل از حرکت با شماره‌های ۸۸۲۵۵۵۵۵، ۱۲۰ و یا با مراجعه به وبسایت www.rahvar۱۲۰. ir از وضعیت راه‌ها و همچنین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی که ممکن است پلیس به صورت میدانی برای حفظ ایمنی و پیشگیری از در راه ماندن هموطنان اتخاذ نمایند مطلع شوند به طوریکه تنها مرجع اطلاع رسانی دراین موارد پلیس راهنمایی و رانندگی می‌باشد.

سرهنگ جهانی در پایان ضمن توصیه به پرهیز از سفر‌های غیر ضروری گفت: تقاضا می‌شود حتما زنجیرچرخ، سلامت و ایمنی وسیله نقلیه و به همراه داشتن پوشاک گرم و باک پر سوخت، مدنظر هموطنان عزیز باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار