کد خبر: ۱۵۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
پس از حدود 4 ماه رخ داد؛
پدر معین شریفی جوان گمشده در کردکوی جزئیات کشف جسد و وسایل شخصی در جنگل کردکوی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، با از گذشت چند روز از کشف وسایل معین شریفی جوان کردکویی که از چهار ماه قبل در جنگل کردکوی مفقود شده بود، پدر معین ماجرای کشف وسایل او را روایت می‌کند.

بعد از چهار ماه از زمان مفقود شدن «معین شریفی»، جوانی که غروب یک روز تابستانی برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و دیگر خبری از او نشد، چند روز قبل لباس‌ها و تلفن همراه این جوان به همراه بخشی از بقایای یک جسد در جنگل یافت شد.

پدر معین ماجرای پیدا شدن وسایل او را اینگونه شرح می‌دهد: بعدازظهر جمعه ۲۶ دی‌ماه تعدادی از کوهنوردان شهرستان در مسیر پیاده‌روی خود در جنگل، کفشی را پیدا کردند و با توجه به اینکه یکی از آنها قبلاً همسایه معین بوده و از ماجرای گم‌شدن او خبر داشته، با احتمال اینکه کفش برای معین باشد آن را برایم آوردند و فردای آن روز به محل پیدا شدن کفش رفتیم. بعد از جستجو در آن محل تلفن همراه معین که از نظر ظاهری سالم بود، اما در آن باطری وجود نداشت را پیدا کردیم.

وی افزود: بعد از آن، موضوع را به پلیس اطلاع دادیم و روز یکشنبه نیرو‌های هلال‌احمر، پلیس و کوهنوردان به محل پیدا شدن وسایل آمدند و به فاصله حدود ۵۰ متر جمجمه و به فاصله ۵۰ متر دیگر تیشرت و شلوار گرمکن و در نزدیکی آن چند تکه استخوان دیگر کشف شد.

پدر معین گفت: هیچ یک از وسایل کشف شده و استخوان‌ها در داخل خاک قرار نداشته و تنها مقداری برگ روی آنها قرار داشت و اینکه گفته شده اینها در داخل خاک پیدا شده، درست نیست.

نعمت‌الله شریفی که خود در گذشته به نیرو‌های هلال‌احمر شهرستان کردکوی برای یافتن افراد گمشده در جنگل کمک می‌کرد، افزود: در نزدیکی محلی که این وسایل پیدا شده چندین کلبه جنگلی وجود دارد که کوهنوردان همواره در آنجا حضور می‌یافتند.

جی‌پی‌اس هلال‌احمر نیز نشان می‌دهد که در روز‌های نخست مفقود شدن معین این محل جستجو شده است. اینکه چطور هم کوهنوردان و هم نیرو‌های هلال‌احمر با این وسایل روبه‌رو نشدند، جای تعجب است.

وی ادامه می‌دهد و می‌گوید: مسیری که ماشین معین پارک بود، به سمت محلی که این وسایل پیدا شد صعب‌العبور و حدود ۱۲۰۰ متر مسیر با شیب زیاد است و توجیهی ندارد که معین برای پیاده‌روی به آنجا رفته باشد.

وی با اشاره به اینکه وسایل پیدا شده برای معین است، اما مشخص نیست بقایای این جسد متعلق به چه کسی است، گفت: دو روز قبل پزشکی قانونی آزمایش DNA گرفت و منتظر جواب آزمایش هستیم.

پدر معین با اشاره به فرضیه‌های مختلف درباره این موضوع، بیان کرد: کفش و لباس گرمکن پیدا شده سالم هستند و هیچ ردی از اصابت گلوله یا پاره شدن آنها توسط حیوان وجود ندارد.

وی از عوامل نیرو‌های انتظامی، هلال‌احمر و کوهنوردان خصوصاً گروه کوهنوردان ولاغوز و خانواده امامی که در پیدا کردن این وسایل همراهی داشتند، تشکر کرد.

پس از کشف بقایای این جسد، نیروی انتظامی و دادگستری پیگیر موضوع هستند تا در نهایت مشخص شود چه اتفاقی رخ داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار