کد خبر: ۱۵۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۶
در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر، امروز شاهد بازی ویژه‌ای در سیرجان هستیم، دیداری که فراتر از امتیازات می‌تواند حساس و جذاب باشد.

به گزارش برنا؛ در شرایطی که بازی‌های هفته دورازدهم لیگ برتر با انجام 3 بازی آغاز شده است در ادامه بازی‌های این هفته شاهد برگزاری 2 دیدار دیگر هستیم، دیداری که می‌توان از آن به عنوان یکی از جالب‌ترین تقابل‌های لیگ برتر در دوره بیستم از آن یاد کرد.

 در این دیدار دو تیم در شرایطی برای جدال برابر هم آماده می‌شوند که تقابل امیر قلعه‌نویی، سرمربی حال حاضر گل‌گهر، برابر تیم و شاگردان سابقش از حساسیت بالایی برخوردار است و می‌تواند نقطه عطف این بازی باشد.

 گل‌گهر پس از تساوی برابر آلومینیوم در دیداری خارج از خانه حالا در تلاش است در این بازی که در سیرجان برگزار می‌شود، امتیازات کامل را به دست آورد. این در حالی است که در آن سوی میدان، شکست تلخی که در تبریز برابر استقلال در کارنامه شاگردان مسعود شجاعی به ثبت رسید، آنها را در اندیشه جبران مافات قرار داده است و تبریزی‌ها امیدوارند با ثبت پیروزی مهم برابر تیم امیر قلعه‌نویی خاطره تلخ شکست خانگی‌شان را از یاد ببرند.  

 تراکتور در این دیدار با ابهام در خصوص وضعیت یکی، دو مهره‌اش به میدان می‌رود.

در شرایطی که تکلیف هادی محمدی و میثم تیموری، هم که در بازی قبلی تراکتور مقابل استقلال از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شدند، برای حضور در بازی شاگردان امیر قلعه‌نویی  در دقیقه 90  مشخص می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود بازی امروز گل‌گهر و تراکتور پر از لحظات حساس و جذاب برای هواداران دو تیم باشد و البته با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی نتیجه این دیدار برای تیم‌های حاضر در نیمه بالای جدول رده‌بندی نیز حائز اهمیت است. 2/5

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار