کد خبر: ۱۵۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به در اولویت بودن تکمیل طرح‌های نیمه تمام، گفت: ۴۱۲ پروژه نیمه تمام این استان تا قبل از پایان کار دولت به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، آیدین رحمانی در جلسه بررسی طرح های نیمه تمام و در حال احداث مهاباد، اظهار داشت: هم اکنون هزار و ۳۹۰ پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در سطح آذربایجان‌غربی در حال احداث است.

وی از تشکیل تیم کارشناسان فنی معاونت عمرانی استانداری برای بررسی و یافتن راهکارهای مناسب جهت اتمام طرح های نیمه تمام استان خبر داد و گفت: با تخصیص اعتبارات ویژه، بخش عمده‌ای از طرح‌های نیمه‌تمام استان تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مشکلات مربوط به مطالبات عقب افتاده پیمانکار پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت و درمان در دستور کار استانداری قرار گرفته تا بتوانیم روند ساخت آن به طور منظم ادامه دهیم.

رحمانی با بیان اینکه اولویت تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام است، اضافه کرد: پروژه احداث دانشکده پرستاری مهاباد نیز هم اکنون در حال نهایی شدن است و مراحل عملیات جانبی شامل محوطه سازی و راه اندازی تاسیسات با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

وی با اشاره به پرونده ۲۵ ساله زمین‌های مربوط به کارکنان دادگستری این شهرستان نیز افرود: مقرر شده بخشی از زمین‌ها از طریق شهرداری با تهاتر زمین حل و بخشی دیگر نیز با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه شهرسازی موضوع پیش از اتمام دولت به اتمام برسد. 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار