کد خبر: ۱۵۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۷
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان گفت: لیگ تندرستی استان زنجان برگزار خواهد شد.

محمد کریم رحیمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا و اجرای محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی موجب کم تحرکی در مردم شده است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف ورزشی در ایام کرونا گفت: در این راستا طرح ورزش در همسایگی اجرایی شد.

وی همچنین از اجرای لیگ تندرستی استان زنجان خبر داد و افزود: لیگ تندرستی با هدف ارتقای سلامت عموم مردم و افزایش نشاط و شادابی در بین مردم از چهارم بهمن تا پایان اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان آغاز خواهد شد.
رحیمی‌زاده تصریح کرد: در این لیگ افراد بالای ۱۰ سال پس از ثبت نام در سایت ایران تندرستی روزانه نسبت به ارسال فیلم ۳۰ ثانیه‌ای از حرکات ورزشی در سامانه اقدام می‌کنند و در پایان به  نفرات شرکت کننده بر اساس میزان مشارکت جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان با اشاره به شرایط شرکت در این لیگ ورزشی گفت: عضویت در سایت irantandorosti.ir ، آشنا شدن با برنامه تمرینی شرکت در لیگ، انجام تمرینات روزانه با الگوی تمرینات در سایت و ضبط ۳۰ ثانیه‌ای از تمرینات با ارسال یک کد خاص به صورت روزانه از جمله فاکتورهای شرکت در این مسابقه است.

وی تصریح کرد: هر شرکت کننده باید فیلم ورزشی تهیه شده را در سایت مربوطه بارگذاری و ارسال کند تا بتواند در مسابقه شرکت کند.
انتهای پیام/73005/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار