کد خبر: ۱۵۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
بانک صادرات ایران به منظور کمک به اقشار آسیب‌دیده و تحت پوشش مراکز حمایتی، به تجهیز گرم‌خانه‌های تهران کمک کرد.

همیاری بانک صادرات ایران در تجهیز گرم‌خانه‌های تهران

بانک صادرات ایران به منظور کمک به اقشار آسیب‌دیده و تحت پوشش مراکز حمایتی، به تجهیز گرم‌خانه‌های تهران کمک کرد.

به گزارش تجارت آنلاین این بانک به منظور کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی همزمان با بروز فصل سرما با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در تجهیز گرم‌خانه‌های تهران مشارکت کرد.

سیدمالک حسینی، رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با تشکر از نگاه ویژه حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران به مسئولیت اجتماعی از اقدامات این بانک در اهتمام به مسئولیت‌ اجتماعی به ویژه کمک به تجهیز گرم‌خانه شهرداری تهران در جریان برگزاری اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای، قدردانی کرد.

پذیرش مسئولیت اجتماعی در بانک صادرات ایران، تنها معطوف به رفع دغدغه‌های فرهنگی و معیشتی نبوده بلکه با پرداخت بیش از هزار تریلیون ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی در ۹ ماهه اول سال جاری، استمرار تولید و اشتغال جدید دنبال شده است و به همین دلیل، لوح و تندیس زرین مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای با رویکرد توسعه اقتصادی در اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای به بانک صادرات ایران اعطا شد.

بانک صادرات ایران علاوه بر پرداخت میلیاردها ریال وام قرض‌الحسنه و تسهیلات حمایتی در بخش‌های مختلف اقتصادی در مناطق کمتر برخوردار، نسبت به احداث مدرسه و مراکز فرهنگی در مناطق مختلف کشور و تجهیز کتابخانه مدارس در مناطقی مانند سیستان و بلوچستان اقدام کرده و ضمن حمایت از ناشران و اهل قلم با حضور  موثر و مستمر در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب تهران و استان‌ها، به حمایت از همایش‌ها و نشست‌های علمی و ... اهتمام داشته است.

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار