کد خبر: ۱۵۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک عنوان کرد: بازی را خوب شروع کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم. حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم، اما در ادامه در صحنه‌ای که اعتقاد داشتم خطایی صورت نگرفته بود گل خوردیم. در ادامه نیز در صحنه‌ای مشابه و در همان منطقه گلی دیگر خوردیم. فکر می‌کنم این موضوع کمی برای تیم ما سنگین بود، اما در نیمه دوم سعی کردیم فشار بیشتری روی حریف وارد کنیم و موقعیت‌هایی نیز داشتیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم.

گل‌محمدی: پرسپولیس آبروی فوتبال ایران در آسیا است

او ادامه داد: تیم آلومینیوم در نیمه دوم خوب دفاع کرد. این برد را به آن‌ها تبریک می‌گویم. به علت مشکلات دفاعی که در این بازی داشتیم بازی را واگذار کردیم.

او گفت: در کنفرانس بعد از بازی گفتم که از این به بعد باید بیشتر تمرین کنیم و تمرکز بیشتری در بازی‌های بعدی داشته باشیم. تیم ما کار سختی در پیش دارد، اما شخصا به تمام بازیکنان خود اطمینان کامل و ایمان دارم که امسال هم می‌توانیم قهرمان شویم.

گل محمدی درباره کمبود مدافع در این تیم عنوان کرد: در این بازی با مهدی شیری و احسان حسینی که اولین بازی خود در لیگ را انجام می دادند شروع کردیم. به خاطر اتفاقاتی که در بازی با فولاد رخ داد تیم در فضای بد و سنگینی قرار گرفت. این موضوع باعث شد بعضی از بازیکنان مصدوم شوند و بازی با آلومینیوم را از دست بدهند.

او گفت: خیلی تلاش کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم در فصل نقل و انتقالات مدافعی که در شان پرسپولیس باشد را جذب کنیم.

یحیی گل محمدی درباره داوری بازی‌های پرسپولیس گفت: در این بازی مثل بازی فولاد و استقلال چند سوت به ضرر تیم ما زده شد. این موضوع می‌تواند برای ما کمی نگران کننده باشد. اگر آن بحثی که درباره دلیل این داوری‌ها و انتخابات فدراسیون فوتبال گفته می شود درست باشد باید به حال این فوتبال تاسف خورد.

او دامه داد: هیچ وقت نسبت به داوران بدبین نبودم. امیدوارم این اتفاقات از روی عمد نباشد، اما برای تیم ما در این چند وقت اخیر اتفاقات عجیبی مثل صحنه داوری بازی با استقلال و یا پنالتی اشتباه بازی با فولاد افتاده که کمی نگران کننده است. امیدوارم داوران کمی با تمرکز بیشتر بازی‌ها را قضاوت کنند.

گل محمدی درباره برنامه ریزی لیگ برتر گفت: ما از فینال آسیا بازگشتیم و گفتند که پرسپولیس باید بازی‌های عقب افتاده خود را برگزار کند و بعد مقابل ما (استقلال) بازی کند. بعد درخواست دیگری داشتند و آن هم توسط سازمان لیگ انجام شد. بعد گفتند که چرا فاصله زمانی بازی‌های ما کمتر از پرسپولیس است که آن هم باعث شد در ۲۴ - ۲۵ روز ۵ مسابقه را انجام دهیم. ما هیچ مشکلی با فشردگی مسابقات نداریم، اما از سازمان لیگ می‌خواهیم کمی در برگزاری لیگ اقتدار داشته باشد و هر چه که تیم‌های دیگر می‌گویند را سریع انجام ندهد.

گل‌محمدی: پرسپولیس آبروی فوتبال ایران در آسیا است

او ادامه داد: ما اوایل خرداد کار را آغاز کردیم و بعد از جام حذفی، لیگ و فینال آسیا به عبارتی در ۷ ماهه گذشته پشت سر هم در حال تمرین و مسابقه بودیم. شرایطی که برای تیم ما وجود دارد بسیار سخت است.

او گفت: در این سال‌ها باشگاه پرسپولیس آبروی ایران در فوتبال آسیا بوده است. اگر تیمی هم توانسته به پلی آف مسابقات آسیایی برسد بدلیل عملکرد تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا بوده است پس به هیچ وجه مزاحم پرسپولیس نشوند.

او گفت: بعضی تیم‌ها با هم شریک شدند و به ما می‌گویند تیم خاص و فشار‌های داوری را علیه ما زیاد کرده اند. متاسفانه در شرایط فعلی بعضی از تیم‌ها به تمام تصمیم‌های داور اعتراض می‌کنند و این اعتراض‌ها روش آن‌ها شده و دیگر مربیان در کنار زمین لذتی نمی‌برند. همه چیز اعتراض شده است و هر تیمی نیز که بیشتر اعتراض کند سوت‌ها به نفع آن‌ می شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار